•10•

1.9K 60 49
                                    


"Hej", uz osmeh pozdravim Andreja, nakon što je došao po mene, iako sam rekla da to baš i nije neophodno.

"Jebote, Tina, lepša si nego što pamtim", primeti, nakon što me dobro odmerio, na šta se nasmejem.

"Ali zato ti, voliš da laskaš, isto kao što pamtim", džentlmenski mi pridrži vrata automobila, pa se uz osmeh smestim na suvozačko sedište.

"Znaš, Tina, iskreno sam se iznenadio kad si pristala na sastanak. Mislio sam da ste Smolov i ti odavno u braku", prizna, dok se polako uključuje na glavni put.

"Zašto bi to mislio?", upitam kroz smeh, zabavljena njegovim nagađanjima. Zašto svi uporno misle da među nama ima išta više od prijateljstva?

"Još tokom studija sam primetio kako gledate jedno drugo. Bio sam ubeđen da samo čeka kraj tvojih studija da te zaprosi. No izgleda da ipak nije tako pametan", Andrej objasni svoje razloge, a ja prestanem da se smejem. Umesto toga se namrštim.

No, iako bih svašta rekla, ćutim. Ćutim i razmišljam o onome što je rekao.

"Izvini, ako sam rekao nešto pogrešno", Andrej me zbunjeno pogleda, jer očito ćutim predugo.

"Sve je okej. Svi su od nas očekivali da se smuvamo, a mi smo oduvek samo najbolji prijatelji", nikad to nisam mogla da shvatim.

Ponekad nam je to išlo na živce, ponekad smo se tome samo smejali, jer smo bili sigurni u to da se između nas nikad ništa neće desiti. Ta pomisao kod nas nikad nije postojala. No, nakon onog poljupca, nisam više tako sigurna u to.

Feđa's pov

"Kakav je osećaj po prvi put biti ispaljen zbog drugog dečka?", Antona ovo sve izgleda mnogo zabavlja. Meni pak nije zabavno.

"Ako ćete me podjebavati, bolje odmah idite kući", kažem ozbiljno, na šta blizanci prevrnu očima.

"Oprosti, ljutko", Anton se izvini, a Aleksej se iz nekog razloga smeje.

"Uskoro ćeš biti samo jedan od patuljaka, a ulogu princa će da dobije neko drugi", i dok se obojica klibere, ja im pokažem rukom ka vratima. Zaista nisam raspoložem za njihova zajebavanja.

Ovo je zapravo prvi put da moram petak veče da provedem s njima. Hvala ti puno, Tina!

"Evo nećemo više, obećavam", Aleksej izgovori, nakon što je nekako uspeo da smiri smeh.

"Al' sad ozbiljno, brate. Moraš da se boriš, u suprotnom Tina ode drugom. Znaš kad ćeš je videti, kad se uda? Nikad."

"Anton je u pravu. U početku će se možda i truditi da sve ostane kao pre, a onda će vremenom, zbog njegovog ljubomorisanja, prestati da te viđa. I odjednom više nema filmskih večeri, nema trač partija pre početka radnog vremena, nema izlazaka u Spejs, nema ničeg. Zar stvarno to želiš?", pomno me posmatraju,a ja samo uzdahnem.

"Preterano dramite. Nema toga što bi nama dvoma moglo upropastiti odnos", možda sam budala, ali ja zaista verujem u to.

" 'Ajde, ustaj, idemo u Spejs. Nećeš celo veče ležati tu. Kad Tina može da uživa, možeš i ti.", nateraju me da ustanem s kauča, pa krenemo ka Spejsu.

Ne sviđa mi se ovo nikako.

Tina's pov

"Bilo mi je lepo", kažem više ljubazno,  nego iskreno. Istina je da sam celo veče razmišljala samo o našem razgovoru s početka sastanka. Nijednog momenta nisam mogla da se u potpunosti posvetim njemu i onome što mi priča, jer sam sve vreme mislila na Feđu i onaj glupi poljubac.

"Znači li to da imam ikakve šanse da te izvedem na drugi sastanak?", upita uz osmeh, a ja zastanem na trenutak, dobro promislivši o svemu.

"Odrasli smo ljudi, pa mislim da treba da budemo iskreni jedno s drugim. Mislila sam da ću moći da se vratim u ovaj svet muvanja, sastanaka i veza, ali iz nekog razloga ne mogu", budem iskrena o tome kako se osećam, pa primetim blago razočaranje na njegovom licu.

"Smolov, a?", upita, zaradivši tako moj pogled.

"Ne znam, zapravo. Jednostavno se ne osećam spremnom za sve ovo. Ne osećam se spremnom da menjam svoj život, iako sam svesna da će to uskoro morati da se desi. Izvini, Andrej", iskreno mu se izvinim, jer nisam ni na koji način želela da ga povredim.

"U redu je. Hoćeš da te odvezem kući?", ponudi mi prevoz, ali ga ja odbijem.

"Hvala ti, ali nema potrebe. Zaista mi je drago da sam te videla nakon toliko vremena."

"I meni je", spusti usne na moj obraz, pa me uz blagi osmeh ostavi pred restoranom.

Izvadim telefon iz torbe, pa okrenem Feđin broj. Odzvoni do kraja, ali se on ne javi. Pozovem još jednom, ne želeći da razmišljam o tome gde je sad, kad mi se ne javlja.

"Возьми трубку", zatvorim oči na trenutak, dok telefon još uvek zvoni bez odgovora.

Feđa's pov

"Gde je Aleksej?", upitam Antona, nakon što se vratim iz toaleta i zateknem samo jednog blizanca u separeu.

"Nemam pojma. Neko ga je pozvao i odjurio je bez ijedne jedine reči", Anton slegne ramenima, a ja dohvatim telefon sa stola.

Opsujem kad ugledam dva propuštena poziva od Tine. Uzvratim joj poziv, ali ga ona već nakon prvog zvona odbije.

"Šta se desilo?", Anton me posmatra zbunjeno, jer psujem kao kočijaš, pošto mi po treći put odbije poziv.

"Nije bitno. Šta ćeš da piješ? Ja častim", vratim telefon na sto, pa ga upitam, na šta me on iznenađeno pogleda.

"Mislio sam da nisi raspoložen za alkohol", i nisam bio do pre par minuta.

No sad mi treba nešto žestoko za smirenje, inače ću sesti u auto i otići u njen stan da joj ponovo očitam bukvicu, zbog nejavljanja na telefon. A mislim da to baš i nije pametno, jer je očito iz nekog razloga ljuta na mene.

"Vodku", kaže nakon što ga namršteno pogledam.

"Odmah se vraćam", krenem ka šanku, gurajući se kroz gužvu u klubu. Jedina stvar koju mrzim kod Spejsa je upravo ova gužva. Poručim piće, pa sednem na stolicu dok čekam svoju porudžbinu.

Na mesto pored mene se smesti neka plavuša, koja me dobro odmeri. Uzvratim istom merom i bez mnogo muke odredim tip kom pripada. 

Sponzoruša.

No iz nekog razloga mi to trenutno ne smeta, kao inače.

"Larisa", predstavi se, na šta se osmehnem. Baš mi je ovo trebalo.

"Drago mi je, Larisa. Ja sam Feđa, ali siguran sam da to već znaš", jer mi u suprotnom verovatno ne bi ni prišla. Znam taj tip devojaka isuviše dobro, ali večeras me nije briga za sve ono što inače mrzim kod njih.

"Stan mi je na pet minuta odavde", osmehne mi se, a ja se već nađem na nogama.

Ima sreće, jer sam večeras baš raspoložen da joj dam ono što želi.

Užasno mi se spava, tako da deo malo ranije 🙈  Rađenje maturskog me ubija 😅 Kao i ova frka oko toga da li će prijemnog uopšte biti 🙈

Kako je vama protekao vikend? 💙

danicasidereum Reci ljudima dokle si stigla sa serijom, da znaju kako savršene preporuke dajem 😂💙

Gospodin Savršeni ✅Where stories live. Discover now