•28•

2K 65 19
                                    

👆 Ne znam više šta sam vam Kridovo ostavljala, šta ne, tako da ovaj put ostavljam Faraona, odnosno Gleba, koji se pojavljivao u knjizi 😂 👆

"Misliš da će se Aleksej snaći s njom?", s blagom dozom neuverenosti upita, na šta se iskreno nasmejem.

"Veruj mi, Tina, snaći će se savršeno. Kad god si na poslu, a ja sâm s njom, Ljoša bane kod nas i ne ispušta je iz ruku. Nekad se iskreno zapitam je l' to dete moje ili njegovo", priča o njegovom ponašanju izmami osmeh na njeno lice.

Otkako se rodila, sva pažnja je usmerena samo na Dašu. Kapiram što je naši roditelji toliko obožavaju i što se trude da što više vremena provedu s njom, ali nisu oni jedini koje je osvojila svojom pojavom. Zapravo je uspela ono što je dosad delovalo nemoguće - pokorila je Aleksejevo srce.

Za razliku od njegovog brata, koji je potpuno odlepio za Tininom i mojom ćerkom, Anton joj se obradovao iz jednog praktičnog razloga. Kad god ima priliku, koristi je kao mamac za devojke. Nije mi trebalo dugo da to shvatim, tako da su takve prilike svedene na minimum.

"Ako bude razmažena kad malo poraste, znaćemo ko je kriv za to", Tina se našali na Ljošin račun, a ja parkiram pred Amarenu. Zar bi naša prva godišnjica mogla da se proslavi igde drugo?

"Obožavam te", nežno spusti usne na moje, ali se brzo odmakne shvatajući da smo u javnosti. Ne mogu reći da me povremeno ne nervira njeno ponašanje, ali ipak je razumem.

Ja sam izabrao ovakav život, život pun novinara i njihovog petljanja u moju privatnost. Ona pak nije. Za razliku od mene, koji sam sve ovo odabrao dobrovoljno, ona je prinuđena da vodi ovakav život zbog mene. Nije ni svesna koliko sam joj zahvalan zbog toga.

"Rezervisao sam naš sto", dam joj do znanja da ćemo na miru provesti ovo veče. Pobrinuo sam se da ne postoji apsolutno nikakva šansa da nas novinari ometaju.

"Hvala Bogu. U suprotnom bih se najverovatnije celo veče nervozno vrtela i pokušavala da shvatim iz kog nas ćoška vrebaju", užasno su naporni. Veoma je teško otarasiti ih se, pa već neko vreme izlazimo kući.

"Udala si se za superzvezdu, jebiga", nasmešim joj se, a ona prevrne očima.

"Veruj mi, više puta sam se zapitala zašto. Još uvek nisam shvatila", uzvratim joj prevrtanjem očima, no ne mogu da sakrijem blistavi osmeh.

Nakon što se konobar pojavi pored nas, poručimo hranu, a onda se vratimo razgovoru, koji smo vodili.

"Znaš, Tina, zapravo sam želeo nešto da ti kažem. Već neko vreme razmišljam o tome, ali nikad ne dobijem priliku za to", privučem njenu pažnju, što mi je i bio plan.

"Fore ti više nisu dobre kao pre", ne izdržim da se ne nasmejem, dok ona ponovo prevrće očima.

"Šta li sam ja Bogu zgrešila da zaglavim s tobom?", prekrsti se, ali ne kaže ništa više, jer se konobar pojavi s našom narudžbom.

Primetim da se blago namrštila na vino, koje se našlo na našem stolu, ali ne kažem ništa. Otkako je, zbog trudnoće, morala da se odrekne alkohola, odnos im se nije popravio. Ignorišući njeno očito nezadovoljstvo, podignem čašu ne bih li nazdravio.

Nikad nisam imao talenta za zdravice, no ovaj put sam se pak malo pripremao.

"Shvatam da te mojom ne čini burma, koju sam ti stavio, kao ni venčani list, koji smo dobili. Pa čak ni zakletve na vernost, koje smo dali jedno drugom. Mojom te čini to što si uvek na mojoj strani, što mi uvek pružaš podršku svojom ljubavlju i brigom. To što znam da će tako biti zauvek je zapravo ono što te čini mojom", osmeh na njenom licu je svakog trenutka sve veći i veći.

"Upravo tome, što si samo moja, i želim da nazdravim", i dok ja ispijem par gutljaja, ona svoju čašu jednostavno vrati na sto, čime zaradi moj zbunjeni pogled.

"I ja tebi već par dana želim nešto da kažem, ali dosad nisam imala priliku", privuče moju pažnju na sebe, dok svojom šakom obuhvata moju. Mogu da osetim blagu nervozu kod nje, što joj je tako nesvojstveno.

"Biće nas četvoro", par trenutaka je samo posmatram, dok mi mozak ne procesuira datu informaciju, a onda se nađem s druge strane stola privlačeći je u snažan zagrljaj.

"Ništa lepše nisi mogla da mi kažeš, znaš?", istina je da sam mnogo razmišljao o drugom detetu, ali nisam želeo da pokrećem tu temu. Nisam želeo da stvaram ikakav pritisak.

"Kad se setim tvoje reakcije prethodni put, drago mi je što su mi ovog puta rebra ostala na mestu", nasmeje se, podsetivši me na trudnoću s Dašom. Obično svi komentarišu kako trudnice znaju da budu naporne, ali u našem slučaju sam ja bio taj naporni.

Nisam se odvajao od nje.

"Sad mi je tek jasno što si pristala na vikend u Saratovu", obično nađe neki razlog da ih odbije, a sad se nije mučila, jednostavno prihvativši njihov predlog.

"Po treći put ću ih obavestiti da sam trudna", prokomentariše kroz smeh, aludirajući na laž iz koje smo se jedva izvukli.

"Sreća pa nas nisu ubili prvi put, inače drugog i trećeg ne bi ni bilo", i dok se nas dvoje odavno šalimo na taj račun, njih četvoro se još uvek namršte na sam spomen.

Istina je da bi se između nas stvari teško promenile da nije bilo te lažne veze. Bilo nas je strah da nakon toliko godina išta menjamo, jer smo jedno drugom i previše značili. Sama pomisao da bi naš odnos mogao da nestane nas je paralizovala. Upravo iz tog razloga nam je bilo potrebno skoro trideset godina da shvatimo šta zapravo osećamo.

No jedino bitno je da smo na kraju ipak shvatili.

"Znaš, Feđa, od prvog dana sam shvatala da te želim u svom životu do njegovog kraja. Ono što ipak dugo nisam mogla da shvatim je pravi razlog. Razlog mi je postao jasan, tek nakon što sam počela da kapiram da me pomisao na večnost s tobom čini srećnom. Po prvi put se nisam prepala večnosti."

Oduvek je imala određeni problem sa vezivanjem i toga sam i te kako bio svestan. Ona je ta koja nije bila svesna da sam i ja imao isti problem. Plašio sam se da bih zbog neke druge mogao da ostanem bez nje, zbog čega nikad nisam pomišljao na ozbiljnu vezu.

Izgleda da je tako trebalo da bude.

Želela sam da ostavim gif gola protiv Barselone, ali Wattpad me zeza, tako da ništa od toga 😒

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Želela sam da ostavim gif gola protiv Barselone, ali Wattpad me zeza, tako da ništa od toga 😒

Kraj je možda mogao da bude malo bolji, ali svakako je ostao još i epilog 🙈 Ne znam kako vam se čini jedan ovako romantičniji deo sad pred kraj 😂💙

Što se tiče prijemnog, upala sam na Elektrotehnički fakultet u Beogradu, koji mi je i bio jedina želja, ali ću tek u toku današnjeg dana saznati da li upadam i na budžet, ili sam pak samofinansirajući student 🙈 Hvala svima, koji su mi poželeli sreću pred prijemni, jer meni takvi gestovi mnogo znače! 💙

Gospodin Savršeni ✅Where stories live. Discover now