•9•

1.8K 65 36
                                    


"Ponovo je odbila izlazak?", Aleksej me zbunjeno posmatra, jer svi znamo da Tina inače nikad ne odbija izlaske. Ne znam šta da se desi, uvek je tu sa nama.

"Da. A uz to me je i obavestila da u petak neće moći da dođe na filmsko veče", to je tek čudno. Skoro osam godina živimo u Moskvi i skoro isto toliko imamo ovu tradiciju i za sve to vreme nijednom se nije desilo da je neko od nas dvoje propusti.

Filmsko veče je samo naša stvar.

"Zašto?", sad me Anton posmatra u šoku, jer je i on svestan da se to prosto nikad nije desilo.

"Zapravo mi nije dala objašnjenje. Samo je rekla da ne može da dođe, a onda je rekla da mora da se vrati pacijentima i prekinula mi poziv, pa nisam stigao ništa više da je pitam. Zvao sam je par puta, ali je nedostupna."

I to je ono što me zapravo najviše brine. Nakon svega što se desilo sa Glebom, bilo mi je užasno teško da je pustim da se vrati u svoj stan, a obzirom da mi je već tri sata nedostupna, zažalio sam što sam joj to uopšte i dopustio.

"Zar si napravio neko sranje?", sad me obojica gledaju netremice, očekujući da čuju kakvu sam to glupost mogao da napravim, pa da se Tina naljuti na mene.

"Ne bih rekao. Jedina glupost, koju sam napravio, je što sam je nagovorio da slažemo moje kako smo zajedno. Ali rekla je da se ne ljuti zbog toga."

"Slagali ste šta?", njih dvojica prasnu u smeh, a ja se unervozim zbog toga.

"Da smo zajedno. Želeo sam da prestanu da me smaraju s pitanjima o tome kad ću napokon naći devojku, pa sam zamolio Tinu da glumimo par na Verinoj svadbi. Obećao sam joj put u Rim, zbog čega je nekako pristala", pojasnim, pa Aleksej odmah krene da odmahuje glavom, dok me Anton posmatra s neodobravanjem.

"Ti nisi normalan. To ti je bukvalno najlakši način da upropastiš vaše prijateljstvo", drži mi pridiku, a ja samo odmahnem rukom na to.

"Takvo nešto nama ne može da se desi. Znamo se ceo život i oduvek jedno na drugo gledamo kao na porodicu. Nema toga, što bi to moglo promeniti", jasno im stavim do znanja da njihove maštarije nikad neće postati stvarne.

"Naravno da ne može kad si ti debil. Muškarci bi prodali i rođenu majku, samo da budu s njom, a ti si je u startu ubacio u prijateljsku zonu", sad se i drugi blizanac uključi u kritikovanje mene, na šta samo uzdahnem.

Izgleda da nikad neće shvatiti.

Tina's pov

"Je l' ti shvataš da sam ja pokušavao da te dobijem punih pet sati i svaki put sam dobio apsolutno isti odgovor. Korisnik nedostupan. Živ sam se pojeo zbog tebe!"

Samo meni se najbolji prijatelj pojavi na vratima u pola noći da bi mi očitao bukvicu. Em me probudio, em galami na mene.

"Naporan si, Smolov", kažem napola zatvorenih očiju, jedva čekajući da se vratim nazad u svoj krevet.

"Naporan? Jesi ti mene uopšte čula, Tina? Umro sam od brige!", pogledam ga na trenutak, pa se blago osmehnem, svesna da je samo brinuo za mene.

"Izvini što sam bila nedostupna, ali trebalo mi je sna. Jesi sad zadovoljan?", upitam, očekujući da kaže kako je zadovoljan, da se okrene i ode kući, a mene ostavi da spavam. Ali naravno da ne može tako.

Ni ne shvatim šta se dešava, a već se nađem u vazduhu. Debil me prebacio preko svog ramena.

"Šta sad izvodiš?", pospano upitam, pa začujem kako se smeje.

"Nosim te u krevet. Delovalo je kao da ćeš zaspati stojeći."

Spusti me na moj krevet, pa me nežno ušuška, kao što je to radio svaki put kad sam bila bolesna. Zatvorim oči, spremna da utonem u san, kad osetim ulegnuće u dušeku. Privuče me u zagrljaj, davši mi do znanja da planira da ostane tu.

"Laku noć, Tina", šapatom mi poželi, a ja uz poslednji atom snage uzvratim.

Nedostajalo mi je ovo.

Feđa's pov

"Koji film da nam spremim za večeras?", upitam, nakon što se konobar udalji od našeg stola.

"Zar ti nisam već rekla da ne dolazim večeras?", pogleda me zbunjeno, kao da ni sama ne može da se seti da li se to stvarno desilo ili ne.

"Zašto?", pomislio sam, kao i ona dva baksuza, da je jednostavno ljuta zbog nečeg, pa me iz tog razloga kulira. No poslednjih dana smo zaista bili dobri, pa mi ovo sad nikako nije jasno.

"Imam dejt", pogledam je širom raširenih očiju, jer više ništa ne kapiram.

"Ne gledaj me tako", spusti pogled, a obrazi joj se zacrvene, odajući koliko joj je zapravo neprijatno.

"Dejt?", zatražim da ponovi, jer sam siguran da nisam dobro čuo. Nikad me dosad nije ispalila zbog nekog dečka. Obično su ostali bivali ispaljeni zbog mene.

"Da, Feđa, dejt. Što, je l' misliš da sam nesposobna da sebi zakažem dejt?"

"S kim?", upitam, ignorišući u potpunosti njeno prethodno pitanje. Ne sumnjam da je sposobna da zakaže dejt, ali zato sam s druge strane ubeđen da nije sposobna da zakaže normalan dejt. Večito se hvatala za budale.

"S Andrejem. Sreli smo se pre neki dan i on je predložio sastanak. Svidela mi se ideja, tako da sam pristala", još uvek je posmatram širom raširenih učiju, očekujući da će mi svakog trenutka reći da se šali.

"Izaći ćeš s Makarovim? Ja razumem da ti se lik sviđao tokom studija, ali on je i tad bio kreten. Ne mogu ni da zamislim kakav je tek sad kreten", počnem da protestujem, jer mi polako postaje jasno da se ona ne šali.

Ne mogu je pustiti da izađe s tim debilom. Taj je spavao sa više od pola devojaka na njihovoj klasi.

"Znaš šta, Feđa, ovo više nema smisla. Hoćemo li mi prolaziti kroz isto, svaki put kad ja zakažem sastanak s nekim?", pogleda me umorno, a ja klimnem glavom.

"Svaki put kad zakažeš sastanak s nekim ko te nije vredan."

"Dosadilo mi je više da tražim gospodina Savršenog. Ako nisi primetio, život leti. Dok trepneš, imaćemo četrdeset i nikog pored sebe. Ako ti to želiš, to je okej, ali meni to više ne odgovara."

Kako vam se zasad čini njihov odnos? 🙈

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Kako vam se zasad čini njihov odnos? 🙈

Inače, imam preporuku za sve one, koji vole fudbal ili jednostavno da se dobro nasmeju. "Club de Cuervos" je bez sumnje jedna od najboljih serija, koje sam gledala, i evo duša me boli, jer sam danas odgledala poslednju epizodu 😅 Definitivno sve preporuke 💙

Gospodin Savršeni ✅Where stories live. Discover now