"Divan je", Gala, koja je zajedno s Oksanom došla s odelenja gastroenterologije, ne skida pogled s prstena.Sve je počelo tako što je Kalina, nova medicinska sestra na mom odelenju, jutros primetila verenički prsten. U roku od pola sata cela bolnica je već saznala da me Feđa zaprosio. I sve od tad, red, koji su moje koleginice napravile pred mojom ordinacijom, je veći od reda pacijenata.
"Bilo je vala i vreme da te zaprosi. Godinama već navijam za vas dvoje", Oksana prizna, terajući me na smeh.
Izgleda da su svi našu vezu očekivali više nego nas dvoje.
"Danil hoće da te vidi", Kalina bude ta koja prekine naš smeh. Nih dve se uz neki izgovor izgube iz moje ordinacije, a i Kalina šmugne čim se Danil pojavi preda mnom.
"Red je valjda da ti i ja čestitam. Izgleda da se Smolov napokon opametio", osmehne mi se, a ja ne izdržim pred porivom pa prevrnem očima. Ne volim kad tako priča o njemu. Štaviše rekla bih da sam alergična na to.
"Hvala, ali moram da se vratim pacijentima. Njih dve su me previše zadržale", i ja nađem izgovor da ovo izbegnem, ugledajući se na prijateljice. Nikad nismo bili zajedno, ali to ne znači da mi nije neprijatno da pričam o svom ljubavnom životu s njim.
Kalina, kao da je čula naš razgovor, ponovo upadne u ordinaciju, ovaj put me obaveštavajući da je pacijent, zakazan za naredni termin, upravo stigao.
"Vidim da si zauzeta. Ručak?", potraži novu priliku da razgovara sa mnom.
"Izvini, ali već sam se dogovorila s Ljevom", mislim da nikad nisam bila ovako srećna susretu s njim.
"Ništa onda, uživaj. Trebalo bi i ja da se vratim svojim pacijentima", napusti ordinaciju, a ja se strovalim u stolicu, osećajući da mi je kamen pao sa srca.
"Reci pacijentu da može da uđe", kažem Kalini, a ona se nervozno nasmeši.
"Zapravo nije još stigao", iako bih se inače ljutila što me prisluškuje, ovaj put se samo nasmejem.
"Hvala."
•Feđa's pov•
"I?", Ljoša me pomno posmatra iščekujući detalje o našem vikendu u Saratovu.
"Pristala je", kao da bi i mogla da me odbije pred ono četvoro. Delovalo mi je kao da jedva čekaju našu narednu glupost, kako bi nam natrljali na nos našu laž.
"Zar si uopšte sumnjao u to?", nasmeje se, očito misleći isto što i ja.
"Da si samo video njihove face nakon što su shvatili da će zaista dočekati naše venčanje", naredna tri sata im je to bila jedina tema. Mislim da nas je to zapravo spasilo, jer su nas pre toga streljali pogledima.
"Verujem da su bili oduševljeni. Kakva je bila Tinina reakcija?", upita uz osmeh, dok hodamo ka terenu, spremni za iznenadni trening. Nisu se ni potrudili da nam objasne o čemu je reč, ali su nas zato naterali da se u sedam ujutru pojavimo na stadionu.
"Na prvu je bila zbunjena, što me uopšte ne čudi. I sam bih bio iznenađen na njenom mestu. No nakon prvobitnog šoka, delovala mi je iskreno srećno", i sam se osmehnem, zadovoljan što mi je život napokon kompletan.
"Samo nam još nedostaje Smolov Džunior", Ljoša se nasmeje, a ja ostanem bez teksta. Naravno da bih voleo da se i to desi, ali zar nije malo prebrzo?
"Je l' istina ovo što Aleksej priča?", Dima i Vlad mi priđu, čim se nađemo na terenu.
"Zavisi šta priča", nadam se da nije odvalio ništa što ne treba, jer ne bih da moram da menjam kuma.
"Da ste se Tina i ti verili", pogledom ga upitam Kad si pre uspeo da im ispričaš?, pa uz osmeh klimnem glavom potvrdivši njegovu priču.
"Наконец-то", odahnu, kao da su sve ovo vreme strepeli da nije istina. Prasnem u smeh zbog njihove reakcije.
"Zar ste stvarno svi navijali da nas dvoje budemo zajedno?"
"Ćoravi, već pet godina to čekamo. Najzad ste se smilovali", Dima kaže mrtav ozbiljan, na šta odmahnem glavom u neverici.
"Zna li iko što su nas zvali ovako rano?", Anton se pojavi pored nas, odmah promenivši temu.
"Znam čemu se ja nadam, ali čisto sumnjam da sam te sreće", možda je sebično, ali mislim da bi moja sreća dostigla vrhunac, kad bi nam rekli da nam Sjomin nekom magijom više nije trener.
"Veruj mi, svi se nadamo tome", od onog sukoba zbog Tinine nesreće, ni Aleksej ne može da ga smisli.
Uprava se napokon pojavi pred nama, ali nigde ne vidim trenera. Da li je moguće da mi se posrećilo?
"Izgleda da ipak jesi te sreće", Vlad prokomentariše, nakon što nas obaveste o tome da nisu produžili ugovor sa Sjominom i da počevši od danas imamo novog šefa stručnog štaba.
Da sam znao da ću imati ovoliko sreće, davno bih ja priznao Tini šta osećam.
•Tina's pov•
"Deluješ srećno", primetim, dok se vozimo ka njegovom stanu. Insistirao je na tome da me pokupi nakon posla i sve otkako je došao po mene se smeši.
"Jesam srećan", pogleda me na trenutak, pa vrati pogled nazad na put.
"Zbog?", je l' realno da moram kleštima da izvlačim reči iz njega?
"A što ne bih bio srećan?", uzvrati kontra pitanjem, ali od mene zaradi samo namršten pogled.
"Najbitnija osoba u mom životu mi je pre dva dana obećala da će sa mnom provesti ostatak života. Zašto ne bih bio srećan?", par trenutaka ga posmatram očekujući nastavak. Kad shvati da neću skrenuti pogled sve dok ne ispljune i ostatak, uzdahne.
"Dobro, dosado, imam novog trenera. Jesi sad srećna?"
"Veoma srećna. Napokon ću moći da dođem na trening ili na utakmicu, a da ne moram da izbegavam tvog trenera", koliko ću vremena za to imati, to ćemo tek da vidimo.
"Mislio sam, jesi srećna što si ubila romantiku?"
"Izvinite, gospodine Smolov, ali to je moja profesionalna deformacija. Sam si me birao, šta da ti radim", prevrne očima uz blagi osmeh, pa napokon parkira pred zgradom.
"Izvinićeš se ti meni večeras, ne brini ništa. I samo da znaš, Ljoša očekuje Smolova Džuniora", kaže uz osmeh, nakon što mi džentlmenski otvori vrata. Par trenutaka ga samo tupo posmatram, pre nego što mi mozak preradi datu informaciju.
"Smolova Džuniora? Je l' vas tuku po glavi na tim treninzima, možda? Prenesi mu da bi trebalo da svrati do moje ordinacije, jer mu u glavi nešto ne štima", izađem iz auta, pa krenem ka ulazu u zgradu, ali me samo jednim pokretom ruke zaustavi u toj nameri.
"Pričaj ti, ljubavi, šta god želiš, ali oboje smo svesni da je Aleksej u pravu. Godine ne idu unazad."
Nisam zadovoljna, ali glava me ubija, tako da neću zanovetati kako inače znam 🙈 Kako se vama čini? 💙
Ako neko još uvek nije video, samo još jednom da podsetim da imate novu knjigu pod nazivom "Oduzeta" na profilu 🙈 Volela bih da čujem iskrene komentare, jer mi deluje dosta drugačije i ozbiljnije od onoga što inače pišem 😅
Samo da ovo sve sa prijemnim prođe i samo sam vaša 💙 Biće ovo još jedno radno leto, ako Bog da 😂
YOU ARE READING
Gospodin Savršeni ✅
Fanfiction#1 in Fanfiction - 2021. #1 in Romance - 14. VIII 2021. #1 in Fanfiction - 16. IX 2021. #1 in Fanfiction - 19. IX 2023. #1 in Serbian - 14. XI 2023.