MultiMedya : Sürpriiiizz! Beklemiyordunuz değil mi?🙈
🦋
Bahar gözlerini bir hastane odasında açtığında yanında ki koltukta, iki büklüm uyuya kalmış adama baktı.
Yavuz Karasu.. Gülümsedi Bahar. Dün geceyi anımsadığında gülüşü daha da genişledi.O sırada gözlerini açan Yavuz, Baharla göz göze geldi. Onunda dudakları yukarı kıvrıldı.
Yavuz : Birileri uyanmışta yaramazlık yapıyormuş.. Beni mi izliyordun sen?
Dedi Bahar'a doğru yaklaşırken. Bahar hızla başını çevirip gözlerini kapattı ama Yavuz onu çoktan yakalamıştı.Bahar : Yavuz.. Dün gece ne oldu bana? En son..
Derken sözünü Yavuz'un gülüşü böldü. Ve Bahar'a cevap verdi.Yavuz : En son sevgilim oldun ve sonra cazibeme dayanamayıp bayıldın.
Dediğinde ikiside güldü.Bahar : Pislik!
Yavuz ağır hareketlerle Bahar'a yaklaşırken kapı aniden açıldı ve ikiside geri çekilmek zorunda kaldı. İçeri endişeli bir halde Nazlı ve Güler girdi.
Nazlı : Bahar! Ne oldu sana? Nasıl korktuk inanamazsın.
Güler : Bahar, kızım iyi misin şimdi? Neler oldu anlatsanıza çocuklar.
Daha ne Bahar ne de Yavuz cevap verememişti ki içeri Erdem Yarbay girdi.
Erdem : Çocuklar neler oluyor burada? Kızım sen iyi misin?
Diye sordu Bahar'a dönerek.Bahar : İyiyim merak etmeyin. Sizi de telaşlandırdım kusura bakmayın. Ufak bir baygınlık sadece..
Nazlı : Ne oldu dün gece?
Diye patavatsızca sordu Nazlı, babasının ve Yavuz'un da odada olduğunu unutarak.Bahar, Nazlı'ya ters bir bakış attığında susmak zorunda kaldı.
Erdem : Yavuz, gel benimle oğlum. Seninle konuşmamız lazım.
Yavuz : Emredersiniz komutanım.
İkisi odadan çıktıklarında Nazlı, Bahar'a dönü soru dolu gözlerle.
Nazlı : Eee hadi anlatsana teyze kızım. Çatladım meraktan.
Bahar : Belli.
Dedi gözlerini devirerek. Sonra ise anlatmaya başladı tüm olanları.Nazlı : Yiiaa çok romantiikkk..
Dedi hülyalı hülyalı bakarak.Güler : Tebrik ederim güzel kızım. Hep mutlu olun.
Bahar : Sağol Güler Abla.
Dedi gülümseyerek. Çok geçmemişti ki kapı tekrar tıklatıldı. Bu defa içeri Tim girmişti.Keşenlı : Yenge nasılsın?
Nazlı : İyidir Mücahit sen nasılsın?
Keşanlı : Valla ben Bahar Yengeme sormuştum ama..
Diyince Nazlı kırdığı potu fark edip başını öne eğdi. Ateşse Nazlı'nın bu haline gülüp onunla dalga geçmekle meşguldü.-Erdem&Yavuz konuşması-
Erdem : Yavuz, Baharla olan durumunuz malum.
Yavuz : Komutanım..
Erdem gülerek sözünü kesti Yavuz'un.Erdem : Kızıma iyi bakacaksın değil mi Üstteğmen?
Yavuz da gülümsedi.Yavuz : Gözüm gibi..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİBELALI ||Tamamlamdı||
FanfictionHayat bu, zor şeyler yaşanır.. Üzülünür, acı çekilir, yeri gelir hıçkıra hıçkıra ağlanır.. Ama yanında yüzünü güldürecek, acını dindirecek ve gözyaşlarını silecek insanlar varsa, bunların önemi yoktur. Onların hikayesi de tıpkı böyleydi. Çok acı çe...