EVLİ MUTLU ÇOCUKLU

255 12 7
                                    

MultiMedya : İkizler için seçtiğim çocuk oyuncu.. Yalnız ikiz oldukları için bu kızdan iki tane olarak düşünün lütfen.😂😁

🦋

Nazlı : Annecim ne giydin sen öyle bakayım ya?

Hayat : Benye ço güşe oydum!

Nefes : Aaa deyi deyi kuyakyayı küpeyi!
Diyip kahkaha atmaya başladı küçük kız.

Nazlı : Kızım! Kardeşe deli denir mi hiç?

Nefes : Ama büyün tokayayını ayyı anya takmış..

Nazlı : Evet kızım, kardeşin haklı. Hiç o elbise ile o tokalar takılır mı?

Hayat : Bayaye işte ben takıcam!

Nazlı : Allah'ım sen sabır ver. Ateeş!

Ateş : Efendim kelebeğim?

Nazlı : Gelip Hayat'ın saçlarında ki tokaları çıkartır mısın aşkım? Nefes'in de ayakkabılarını giydirir misin? Ben mutfağa giriyorum. Vallahi çok yoruldum ya!
Diyerek çıktı Hayat'ın odasından.

Ateşte içeri girdiğinde karşısında gördüğü tiplerle gülmeye başladı.

İkiz kızlarından birinin üzerinde açık pembe bir elbise ve saçlarında envayi çeşit toka ile çatık kaşlarıyla babasına bakıyordu.

Diğerinin ise elinde çubuk kreker vardı ve ayakkabılarını giymeye uğraşıyordu.

Ateş : Siz en sonunda anneyi çileden mi çıkarttınız bakayım? Anne en son delirdi mi?

Nefes : Şşşyytt baba ço ayıp. Anneye deyi deymeş!
Dedi küçük elini kendi dudaklarına kapatıp, diğeri ile de babasına yediği krekerden uzattı.

Ateş : Haklısın kızım. Annen duysa, ağzıma acı biber sürer valla.

Nefes'in ayakkabılarını giydirdikten sonra hala saçına toka takmaya çalışan küçük kızına döndü Ateş.

Ateş : Babaya bırak bakalım.

Hayat pes edip, babasına teslim oldu en sonunda.

Ateş kızların ikisinide hazırlayıp, bahçeye indirdikten sonra hazır olan bahçeye bir baktı.

Nefes : Ye kaday güşe oymuuşş!
Dedi ellerini çırparak.

Hayat : Bayçemiş hep böyye kayşıın!

Nazlı : Eee Eylem teyzenize bir teşekkür edin bakalım.

Hayat : Eyyem teyşe teşşettüy edeyiz.

Nefes :  Ama oya eyyem  teyşe dememizi şevmiyo ki..

Eylem : Aferin bıcırık. En sonunda öğrenebildin. Şimdi kardeşine de öğret. Ben teyze değilim.

Nefes : Eyet şen dadıoyuşun!

DELİBELALI ||Tamamlamdı|| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin