KELEBEK

780 25 13
                                    

MultiMedya : Teyze Kızlarımm💕

Eve girdiği andan itibaren elinden telefonunu düşürmeyen Nazlı en sonunda Bahar'ın dikkatini çekmişti.

Bahar : Ya Nazlı ne yapıyorsun sabahtan beri o artık vücudunun bir  organı olan telefonunda?

Nazlı: Stalk!

Bahar : Aaa.. Bu sefer kim miş bakalım bu 'stalk' ın kurbanı?

Nazlı : Ateş Açar!

Dedi Nazlı. Daha sonra ise tekrar telefonuna döndü.

Bahar : Nasıl yanii? Bu günkü Ateş mi?

Nazlı : Aynen. Ateş düştü yaktı.. Yüreğim de kaldı!

Bunun üzerine Bahar şen bir kahkaha attı. Nazlı saçmalamaya başladığına göre durum baya vahimdi.

Bahar : Ayy Nazlı ya çok komiksin.

Nazlı : Oyy Nozlo yoo çok komokson!

Bilmiş bilmiş tekrar etti Bahar'ı. Şuan, o stalk yaparken dünya yansa haberi olmazdı. Ve kimseyle ilgilenmez, hiç bir şey dikkatini çekmezdi. Bahar da bunu çok iyi bildiğinden sustu ve açtıkları ama Nazlı'nın kesinlikle izlemediği filme odaklandı.

Nazlı : Ulan Ateş! Ulan Ateş, bu kız kim?!

Güler : Kızım kendi kendine ne konuşuyorsun sen? Ayy iyice kaçırdı bu kız keçileri! Allah' ın yarabbim..

Nazlı : Anne bi dur gözünü seveyim!

Bahar : Aman Güler abla hiç dokunma şimdi kızına malum ajancılık oynuyor.

Güler : Valla aklım almıyor artık sizin şu sonu gelmez dümenlerinizi!

Nazlı : Annecim hadi bak senin yapman gereken bir şeyler yok mu? Ne bileyim git çamaşır yıka, buşalık yıka.. İşte dolapları falan derle topla ama Allah aşkına rahat bırak bizi ya!

Güler : Tamam tamam. Gidiyorum zaten şimdi.

Bunun üzerine Nazlı rahat bir nefes almış Baharsa sessizliğini korumuştu. Onunda vardı aklında biri. Henüz kalbe inmemişti belki ama ufak ufak filizlenen bir duygu vardı onunda içinde. Biraz korkuyordu Bahar. Yanlış bir şey düşünmekten, hissetmekten, ağzından kaçırmaktan.

Nazlı : Yia Bahar baksana şuna! Boy boy fotoğrafları var resmen kızla ya.. Üstelik etikette yok ben nereden bulacağım şimdi bu kızı?

Bahardan ses çıkmayınca dönüp baktı Nazlı, Bahar dalgın dalgın pencereden dışarı bakıyor sanki gözleri birini arıyordu.

Nazlı : Bahar..?

Ses yok.

Nazlı : Bahar iyi misin sen?

Bahar : Ha şey.. Bir şey mi dedin Nazlı?

Nazlı : İyi misin dedim. Dalgın gözüküyorsun?

Bahar : Ehh bu gün normal bir gün değildi ya.. Ondandır, yorgunluk falan. Yatayım ben. İyi geceler sana dünyanın en güzel teyze kızı!

Nazlı : Ahh Bahar ahh.. Böyle yaparak kaçabileceğini mi sanıyorsun? Ama hadi kaç bakalım. Yarın alıcam ben senin ifadeni.

Bahar : Efendiiiimm?

DELİBELALI ||Tamamlamdı|| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin