KARASU FAMİLY

196 11 6
                                    

MultiMedya : Yavuz ve Bahar Wedding! 🎉

🦋

Su ve Feyzullah'ın düğünün üzerinden üç gün geçmişti.
Ancak bu üç gün, hiç biri için geçmemişti neredeyse.

Feyzullah ve Su, Bahar ve Yavuz'un düğün hazırlıklarına yardım etmek için balayına gitmemişlerdi.
Ancak iki gün sonra olacak olan Bahar ve Yavuz'un düğününden sonra, iki çift balayına birlikte çıkacaklardı.

Ve bu üç gün, Bahar ve Yavuz'un düğün hazırlıkları ile geçmişti. Dahası bu üç gün, resmen hepsinin içinden geçmişti.

Bir yandan Bahar'ın aşırı duygusallığı, bir yandan ev taşıma telaşı, diğer yandan çeyizi, gelinliği, damatlığı, bindallısı, müzisyeni, kıyafeti, takısı derken hepsinin üç gün içinde perti çıkmıştı.

Eylem : Ayy vallahi bıktım hepinizden! Evlenin de kurtulayım sizden!
Diye isyan bayraklarını çekti.

Şaka yaptığını, hepsi pekala biliyordu. Bu yüzden kimse takılmadan, işlerine devam ettiler.

Bahar : Ayy.. Ben ağlayacağım galiba!

Nazlı : Tutun beni valla fena oluyorum.. Üç gün önce Su, şimdi sen! Kesicem kendimi bu ne dram?

Eylem : Konuş kız kelebek!

Su : Merak etme Bahar'cığım, evlenince geçiyor..
Dedi Su, gülerek.

Aslında hepsi biraz stresten, biraz yuvadan uçma hüznünden, biraz da her şey çok güzel olsun gerginliğindendi..

Bahar : Şaka gibi.. Resmen iki gün sonra evli bir kadın olacağım.

Nazlı : Evet, bir Karasu olacaksın..

Eylem : Seni de Acar olarak göreceğiz pek yakında.

Su : Eee Eylem, gel senide Kulaksız yapalım?

Eylem : Aman aman kalsın! Şu halimize bak? Ben bunları yaşamaktansa ömür boyu bekar kalmayı yeğlerim..

Diğerleri gülerek işlerine döndüklerinde, Eylem göz devirdi.

Bahar ve Yavuz'un yeni evlerine temizlik yapıyorlardı şuan. Daha doğrusu temizlik bitmişti ama eşyaları yerleştiriyorlardı.

Bahar : Her şey çok güzel oldu kızlar. Elinize sağlık!

Nazlı : Ne demek teyze kızım? Dostlar ve teyze kızları bugünler için vardır!
Dedi kocaman gülümseyip, Bahar'a sarılarak.

Eylem : Vallahi diyorum ben, Ateşle sen tencere kapaksınız siz! Biri tutturmuş bir dayıoğlu gidiyor.. Öteki teyze kızıdır tutturmuş gidiyor.. Harika çift!

Su : Ee sizde Fethi ile çok uyumlusunuz. Silahlara olan düşkünlüğünüz gözlerimizi yaşartıyor!

Eylem : Bak ya.. Konu yine nasıl döndü dolaştı bize geldi acaba?

Nazlı : Biran önce evlen diye hep bunlar..

Eylem : Aman be! Gidiyorum ben! Elli yaş üstü teyzeler gibi.. Evlen de, evlen! Evlenmiyorum ya..

Bahar : Gel buraya, gel.. Asi ve güzel. Mutfakta tabakaları, çatalları yerleştir.

Eylem : Allah aşkına operasyona gönderin beni! Lütfen.. Atın beni ya, dağlara taşlara atın yani!

DELİBELALI ||Tamamlamdı|| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin