MultiMedya : 😍😍
🦋
Ateş'in kurtarılmasının ardından Nazlı, Ateş'in taburda kalmasını istememişti. Bu yüzden kızlarla bir kaç ay önce tuttukları eve getirmişti onu. Her ne kadar Erdem buna pek sıcak bakmasada Güler' in de onlara kalacağını öğrendiğinde sorun çıkartmamıştı.
Nazlı : Ateş dedim! Aç şu ağzını.. Bak yoksa burnunu tıkarım, mecbur kalırsın ağzını açmaya!
Ateş : Sevgilim gerçekten canım istemiyor..
Nazlı : Sovgolom gorçokton conom ostomoyor! Nasıl oluyormuş Ateş Açar? Sen de bana tam olarak aynını yapıyordun.
Ateş : Ha intikam?
Nazlı muzip bir gülüşle başını salladı. Ateş kucağında ki tepsiyi kenara koyup, Nazlı'yı kendine çektiğinde Nazlı'nın ağzından bir kıkırtı kaçtı. Hemen ardından Ateş onu gıdıklamaya başladığında ise kıkırtıları kahkahaya döndü.
Ateş : İntikam ha, intikam? Bak sen benim küçük kelebeğime? Sen benden intikam mı alacaktın?
Hala delice Nazlı' yı gıdıklıyordu Ateş. Ve buna Nazlı'nın gözünden yaş gelene denk devam etti.
Nazlı : Ayy Ateş! Ateş yeter tamam, ne olur dur!
Nazlı kendini kenara attığında bir anda ciddileşti.
Nazlı : Sahi.. İntikam demişken! Ateş Açar?
Ateş içinden sıçtığının resmidir dizlerini söylemeye başlamıştı bile.
Ateş : Ne oldu kelebeğim?
Nazlı : Biz seninle 'kocam' ve 'baba' mevzunu hala masaya yatırmadık. Ve sen sakın unuttuğumu düşünme! Kimdi o kadın Ateş? Sana neden 'kocam' dedi? Ayrıca.. 'Baba' olmak istiyorsan, gelip beni isteyebilirsin..
Dedi sahte bir öfkeyle. Tabiki bunun için Ateş'e kızamazdı ve kızmazdı ama onu biraz korkutmak eğlenceli olabilirdi değil mi?Ateş : Kelebeğim bak, gerçekten o bahsettiklerin nasıl oldu inan hatırlamıyorum! Hem o çocuk, benim çocuğum değildi ki.. Kadını ise tanımıyorum bile..
Sesi o kadar üzgün ve mahçuptu ki Nazlı kıyamadı sevdiği adama.Nazlı : Tamam tamam.
Dedi yüzünü elleri arasına alarak.Nazlı : Senin suçun yok biliyorum. Sadece şaka yapıyordum. Üzülme lütfen. Bak ben çoktan unuttum. Sen de unut! Hem zaten, sana bir tek ben 'kocam' diyebilirim. Aksi takdirde.. Geberirim seni Ateş!
Dediğinde Ateş yaramazca sırttı.
Ateş : Lütfen gebert!
Dedi alayla gülerek. Nazlı ise bundan zevk alarak ona iyice yaklaştı.Nazlı : Hmm..
Diyerek Ateş'in dudaklarına küçücük bir öpücük komdurdu ama hemen geri çekildi. Ateşse hayal kırıklığı ile bakıyordu Nazlı'ya.Nazlı : Ehh gidiyorum ben!
Dedi cilveli bir sesle.Ateş : Nazlı! Nereye gidiyorsun? Ama senin bu yaptığına gösterip vermemek derler!
Nazlı : Ateş! Ne diyorsun ya? Sapık mısın sen?
Ateş : Ha öp kaç, ama ben sapık olayım?
Nazlı : İyi bir daha öpmem, görürsün o zaman!
Ateş : Nazlı, kelebeğim!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİBELALI ||Tamamlamdı||
Fiksi PenggemarHayat bu, zor şeyler yaşanır.. Üzülünür, acı çekilir, yeri gelir hıçkıra hıçkıra ağlanır.. Ama yanında yüzünü güldürecek, acını dindirecek ve gözyaşlarını silecek insanlar varsa, bunların önemi yoktur. Onların hikayesi de tıpkı böyleydi. Çok acı çe...