HOŞGELDİN AYAZ BEBEK

285 15 0
                                    

MultiMedya : Ayaz Bebesii🧿

Bu arada biliyorum başlığı görünce şok oldunuz ama sakin! Bzjxndkxld Düzgünce okuyun ve olayı idrak edin hadi bakiimm..❤️

🦋

Eylem'in gidişinin üzerinden iki hafta geçmişti. Erdem Yarbay ve tim ona ulaşmaya çalışıyor, her türlü bağlantıları kullanıyorlardı.

Kızlarsa eskisi gibi değillerdi sanki. Biraz çekilmişti hevesleri, durgun ve dalgınlardı. Her ne kadar hepsi kendi işleri ile ilgileniyor gibi gözükselerde değildi, hepsinin aklı Eylem'de ve yazdığı o satırlardaydı. Nazlı biraz da kendimi suçluyor, vicdan azabı çekiyordu. Eylem gitmeden hemen önce kavga etmişlerdi ya.. Canı yanıyordu. Son anıları böyle olsun istemezdi..

Fethi.. Hepsinin içlerinde en perişan olan oydu. Her şeyi öğrenmişti. Pişmandı bazı şeyler için, kendine kızıyordu o da herkes gibi. Ama kimsenin içinde Eylem'e karşı ne bir kızgınlık ne bir kırgınlık yahut ne de bir öfke yoktu. Nasıl olsundu ki?

Bahar ve Nazlı kamptaydı yine.
Bahar, Hatice'ye L harfini yazdırmaya çalışırken Nazlı da onları izliyordu. O sırada telefonu çaldı. Ateş arıyordu.

Ateş : Kelebeğim?

Nazlı : Sevgilim? Nasılsın?

Ateş : İyiyim güzelim, sen?

Nazlı : Eh işte idare ediyorum..

Ateş : Moralin mi bozuk senin?

Nazlı : Nasıl olmasın ki? Eylem'den haber var mı?

Ateş : Var..

Nazlı : Ne? Ciddi misin? Nerede? İyi mi? Buldunuz mu? Fethi'nin haberi var mı? Ateş ya bir şey söyle!

Nazlı'nın bu tepkisi üzerine güldü.

Ateş : Sakin ol kelebek hanım. Bulduk ama Erdem Yarbayım ve benim dışımda kimsenin haberi yok. Sınır dışında bir köyde, yeni bir kimlikle keşif yaptığını düşünüyoruz.

Nazlı : Operasyona mı çıkacaksınız?

Ateş : Öyle görünüyor.

Nazlı : Ateş yalvarırım, Eylem'i almadan dönmeyin.. Lütfen.

Dedi sesi titreye titreye.

Ateş : Şştt. Tamam güzelim, üzülmek yok. Sana söz veriyorum bulacağız onu. Söz..

Birbirlerine veda edip sonlandırdılar aramayı. Nazlı asık yüzle Bahar'ın yanına döndüğünde Bahar anlamıştı bir şeyler olduğunu.

Bahar : Teyze kızım?

Nazlı : Efendim?

Bahar : Nazlı bir şey olmuş.. Hayırdır?

Nazlı : Galiba Eylem'i bulmuşlar. Operasyona çıkıyorlar.

Bahar : Ne?! Nazlı sen ciddi misin?

Nazlı başını sallamakla yetindi sadece.

Bahar : Ee kuzum, ne güzel haber işte bu. Senin neden yüzünden düşen bin parça?

Nazlı : Eylem'i düşünüyorum Bahar. Ya dönmek istemezse? Sonuçta yarı Fransız ve ülkesinde yeni bir göreve başlamış olabilir.

DELİBELALI ||Tamamlamdı|| Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin