Bevezető

64 9 2
                                    

A világon két faj létezett. A sárkányok és az emberek. Viszont a sárkányokat nem úgy kell elképzelni, mint a mesékben lévő hatalmas pikkelyes tűzokádó lényeket, attól jóval emberiebbek. Kívülről nem is lehet őket megkülönböztetni. Amiben különböznek azok a képességek. A sárkányoknak három szintjük van. Első: Az emberi forma. Teljesen úgy néznek ki, mint az átlagos emberek. Az erejük és a képességeik is korlátozva vannak ezen a szinten. Egy erősebb, vagy ügyesebb ember könnyen végezhet velük. A második szint: Félig sárkányokká válnak. Legtöbbjüknek szárnya nő, vagy pikkelyeik lesznek. A körmeik karmokká változnak. Az erejük ötszörösen megnő. Viszont ezt a szintet nagyon kevesen érik el, tisztelik azokat, akik elérték a második szintet. A harmadik szint: Teljes forma. Igazi sárkányokká válnak, mint a könyvekben. Szárnyuk nő, teljes testük pikkellyel lesz borítva. Egy hadsereg sem győzheti le azokat, akik átváltoztak. De ezt a szintet csak a királyok, a tiszta vérű sárkányok érhetik el.

A sárkányok öt nagy csoportba vannak sorolva. Az első a föld sárkányok: a földel kapcsolatban lévő dolgokat képesek irányítani. A második a víz sárkányok: a vizet irányítják. A harmadik a tűz, a negyedik a levegő, az ötödik a villám. Ezeknek a sárkányoknak a kombinációjából jönnek létre a keverék sárkányok. Például egy víz és egy szél sárkány gyereke egy jég sárkány lesz. Ám ezek a sárkányok képességei gyengébbek, mint egy tisztavérűé. Ritkaság, ha valamelyik is eléri a második formát. Ha viszont van olyan, aki eléri a harmadik formát, örökké sárkány marad.

Viszont nem mindig voltak ilyenek. Réges-régen, még teljes formájukban voltak jelen a világban. Emberekre vadásztak, pusztították őket. Abban a korban, élt egy nagy varázsló, az első és eddig egyetlen. A hatalma akkora volt, hogy képes volt eltörölni egy házat a felszínről egy szempillantás alatt. Egyszer felkérték, hogy pusztítson el egy sereg sárkányt. Elment a helyre, viszont nem volt képes mindet megölni, ezért vissza kellett vonulnia, majdnem meg is halt. Egyedül az mentette meg őt, hogy öt sárkány, minden fajból egy, segítettek neki. Ételt hoztak neki, megvédték. A varázsló sok mindent megtanult róluk. Ezért az helyett, hogy megölte volna őket, emberi alakot adott nekik. Saját képére formálta őket. Elsőnek azt az ötöt, akik segítettek neki. Ők lettek a királyok, felruházta őket a legnagyobb hatalommal, hogy megzabolázzák a társaikat. Azután a varázsló minden másik sárkányt is emberré változtatott. 

SárkányokWhere stories live. Discover now