Ash pov.
Na ez most meglepett. Tehát ez az a kisfiú, akiről Shorter annyit mesélt? Nem csodálom, hogy buknak rá a ferfiak, hisz még nálam is lanyosabban néz ki és minden bizonnyal minden módszere megvan a csábításra. Elmagyaráztuk neki, hogy kik vagyunk és, hogy pontosan miről van szó. Már épp mondtam volna a legfontosabb részletet mikor megláttam a nyakán egy tetoválást. A Lee klán jele. Megragadtam a ruháját.
- Azt hallottam, hogy Lee vagy, de azt nem mondtad, hogy a Lee klán tagja vagy! Ki vagy te tulajdonkèppen?
- Úgy... Nem tudok... - kapkodott levegő után, én pedig ekkor vettem észre, hogy megfojtom. Elengedtem és nagy levegőt véve elkezdett beszélni.
- A nevem Lee Yut Lung. A Lee csalad legfiatalabb tagja vagyok, a hetedik fiú. Folyton rejtegettek és kihasználtak. Értékes vagyok több szempontból is és csak ezért élek még. Nem azért kerültem a legnagyobb politikusok alá mert én akartam, hanem mert ha nem tenném már nem élnék! Csak a nevem köt a seggfej bátyáimhoz. - magyarazta ridegen. Őszintének tűnt, de azért rajta kell tartani a szemem.Shorter pov.
Azt hittem szívrohamot kapok mikor Ash megragatta a nyakát és faggatni kezdte. Ő nem látta azt, amit én 11 évvel ezelőtt. Azt a törékeny, halálra rémült kisfiút, aki az anyja után sírt. Szerencsére elengedte és elmagyarázott mindent. Egész sokban hasonlítanak egymásra. Szép külső, gyilkos temperamentum, szörnyű élet, bosszúvágy. Mégis mások. Nem tudom miben, de mások. Ash visszafordult és valamit elkezdett beszélni Maxal, én pedig odamentem Yut Lunghoz.
- Tudod, nem hittem, hogy még meg van a hajcsatt.
- Én meg már azt hittem, hogy nem is emlékszel rám.
- Nem emlékszik? Masról se tud beszelni, csak a rejtélyes kínai kisfiúról, aki a holdnál is szebben ragyog. - gúnyolódott Ash mire morogva ránéztem, de a hátam mögött Yut Lung elpirult. Eiji is odajött hozzánk.
- Elég! Zavarba hozzátok szegényt! Inkabb menjünk innen! - ragadta meg Yut Lung kezét és indult kifelé. Ez volt a legjobb ötlet a mai nap folyamán.
YOU ARE READING
Elveszett virág (Befejezett)
ActionShorter Wong utcagyerek, nővérével vezet egy kis éttermet a kínai negyedben. Yut Lung fiatal prostituált, aki hihetetlen szépségét kihasználva talán már az elnök ágyában is járt és lopta meg. Mi lesz ha a két élet útja találkozik egy véletlen folytá...