💔A sereg❤

306 35 0
                                    

Yut Lung pov.
A terv jól halad. Ma viszont más dolgom akadt. Ideje, hogy hadsereget szervezzek, erre pedig nem találhatok jobb helyet mint a gettó. Felkerestem Caint. Az afró amerikaiak először be sem akartak engedni, de aztán Cain észrevett bentről és bementem.
- Lee Yut Lung vagy inkább Mrs. Arthur? Esetleg Mrs. Gonzales? Gyűjtöd a neveket. - mondta a nagy fekete fickó Cain mellett.
- Mi a név, mit rózsának hívunk, bárhogy nevezzük épp oly illatos. - mondta Cain. Elém állt, én pedig elmagyaráztam, hogy mit akarok és mi a cél.
- Természetesen melléd állunk. Valamennyi banda itt Dino ellen van, ha a terved ellene vagy a nyavajás bátyáid ellen irányul, segítünk. - ezzel nyert ügyem volt.
Kilépve az épületből a napfény vakította meg a szememet. Miután kicsit hozzászokott a világossághoz elindultam.
- Mégis mit tervezel? - hasított belém a hang. Felismertem, de nem néztem rá. Tudtam, hogy a mellettem lévő sikátorban áll. Kivettem a telefonom és ugy tettem mintha abba beszélnèk.
- Mit keresel itt?
- Skipper szólt, hogy látott téged itt. Tudni akartam, hogy mi az ördögöt tervezel.
- Bízz bennem. Az a célom, hogy veletek lehessek.
- Ez minden vágyam, de aggódok érted.
- Shorter, nem ugorhatsz utánam a tűzbe!
- Akkor ne fuss bele a tűzbe! - mondta határozottan. Tudom, hogy aggódik értem, de ha már hallhatom a hangját, ha már a közelemben van, akkor ki akarom használni.
- Hogy van Ling?
- Hianyzol neki, amúgy jól van. Eleven mint mindig.
- Igen, rád ütött. - mosolyodtam el. Hallottam, hogy ő is kuncog.
- Shorter, igérem, hogy megoldom. Erős leszek. Ezúttak nem hagyom, hogy irányítsanak! Most elszakítom a pórázt és a szabad útra szaladok.
- Csak ne üssön el semmi! - a hangja már aggódó. Éreztem, hogy ennek a beszélgetésnek most kell véget vetnem. Eltettem a telefont és elindultam ki innen. Mikor pedig hazaértem lerogytam az ágyra és keservesen sírni kezdtem. Nagy kínomban semmi mast nem tehettem mint, hogy felhívtam az egyetlen embert, akivel most beszélhetek mert nincs az országban.
- Hallo?
- Ibe-san?

Elveszett virág (Befejezett)Where stories live. Discover now