Shorter pov.
Mint az őrült rohantam a hatalmas épület felé. Max alig ket perce telefonált és elmondta, hogy az utosó Lee is kipurcant, de utana Yut Lunggal történt valami és magára zárta az ajtót, ami pedig a legrosszabb, hogy egy pisztoly is van nála.
Megtaláltam Maxet, aki elvezetett az ajtóhoz mely mögött ott van életem értelme.
- Yut Lung!
- Shorter? Te vagy az? - hallatszott bentről.
- Mi az ördögöt akarsz csinálni?
- Én... Egy nyomorult mérgeskígyó lettem! Egy gyilkos lett belőlem!
- Tudom.
- De akkor meg miért vagy itt?
- Szeretlek, Yut Lung! Mindent azért tettél, hogy szabad lehess és vegre az vagy! Átértél az út masik oldalára! Én és Ling ott várunk rád! A kérdés már csak az, hogy odajössz e hozzánk?
- Én... Hogy vehetnèm Linget ezek utan a karomba?
- Úgy, ahogy eddig is tetted! Nem számít mit tettél! Te vagy életem szerelme és a gyermekem anyja. Kérlek, gyere vissza hozzám! - könyörögtem mire hallom, hogy kattan egyet a zár és kinyílik az ajtó. Egy loboncoshajú, kisírt szemű Yut Lung néz rám fel mire átkarolom. Végre! Ezúttal nincs senki, aki szétválasztana minket, kivéve a halált, de az még messze van.
- Szeretlek, Shorter!
- Én is szeretlek, Yut Lung."6 héttel később"
- Eiji!!! - sikítom mire az említett befut a szobába.
- Mi van már megint!?
- Nem találom a hajtűmet! Te láttad? - kérdeztem idegesen, túrkalva a dobozok között.
- Nem, de várj! - mondja és kikapva a vázából egy fehér virágot a hajamba tűzi.
- Szerintem így szebb! De most már gyere! Rád várunk!
- Nem, már faj az arcom a csípkedéstől, de még mindig sápadt vagyok!
- Yut Lung! Az nem olyan fontos!
- De ma van az esküvőm! Szép akarok lenni!
- Shorter szeret téged! Akár szep vagy akár nem! Jó, hogy egymásra talaltatok!
- Ahogy te és Ash is! - nevettem. Bizony ám! Ma összeházasodom Shorter Wonggal. Nem nagy, de szerintem a legszebb esküvő lesz, amiről bárki álmodhat. A ruhám nem esküvői csak szép, mivel a városházán aláírunk két papírt és a Chang Dai - ban ünneplünk. Csodálatos és alkapmas pillanat lesz, hogy elmondjam a meglepetést.
YOU ARE READING
Elveszett virág (Befejezett)
ActionShorter Wong utcagyerek, nővérével vezet egy kis éttermet a kínai negyedben. Yut Lung fiatal prostituált, aki hihetetlen szépségét kihasználva talán már az elnök ágyában is járt és lopta meg. Mi lesz ha a két élet útja találkozik egy véletlen folytá...