💖Happy end💗

479 45 5
                                    

"7 hónappal később"

Eiji pov.
Több mint fél év eltelt, azóta, hogy Ash eljött velem japánba és mióta itt élünk Tokióban. Ma reggel felvettem a postát és érdeklődve láttam, hpgy levél jött New Yorkból, Shorteréktől.
- Ash! Levél New Yorkból! Shorter és Yut Lung küldte! - lengettem a borítékot mire a kávéját kortyoló szőke rám nézett.
- Mit írnak?
- Azt mondja... - kinyitottam a levelet és hangosan olvasni kezdtem.

Kedves Eiji és Ash,
örömmel közöljük a hírt, hogy ma, Augusztus 23. - án pontban hajnali három óra öt perckor, megszülettek a lányaink. Yin és Yun. Jó magam alig hiszem el, hogy ismét apa lettem, Yut Lung most alszik, ezért nem ő írt, de ő is üdvözletét küldi. Chinatown valósagos paradicsom. Yut Lung nyitott egy vállalatot, ami az utcan lakó kölyköknek biztosít szállást és étkezést, az idősebbeknek akár munkát is. A béke teljesen helyreállt,  a nővérem felújította Chang Dai - t és virágzik az üzlet. Mellékeltem a lányok fotóját és remélem egy nap újra látjuk egymást.
Shorter és Yut Lung
Uti. Sok boldogságot nektek is!

Mosolyogva néztem a két apró babát a fényképen

Oops! Ang larawang ito ay hindi sumusunod sa aming mga alituntunin sa nilalaman. Upang magpatuloy sa pag-publish, subukan itong alisin o mag-upload ng bago.

Mosolyogva néztem a két apró babát a fényképen. Annyira édesek voltak, ahogy békésen aludtak. Megmutattam Ashnek a fotót és mintha egy könnycseppet láttam volna megcsillanni a szemében.
- Ash?
- Bocsánat, csak... Nézz rájuk! Olyan kis édesek és ártatlanok! - mondta meghatódva. Én is elmosolyodtam és adtam neki egy zsebkendőt. Pár perc múlva már azon gondolkodtam, hogy bekeretezem a képet. De lefoglalt, hogy kitaláljam, vajon melyik kicsi melyik.
- Csak nem azon agyalsz, hogy melyik gyerek melyik?
- De igen, olyan kis egyformák. Nézz rájuk.
- Szerintem az lesz a legegyszerűbb ha felhívjuk és megkérdezzük Chinatown új urait, hogy melyik lányuk melyik? - mondta nevetve mire csak beleboxoltam a vállába és mind a ketten nevettünk. Ez a harc rengeteg áldozatot követelt és megannyi fájdalnat, de mindenki kitartott, küzdött, egyetlen célért. Az életért. A szeretetért, a boldogságért, azért amiért minden ember, az utolsó csepp véréig küzd.

Vége.

Azta, nem hittem, hogy sikerül lezárnom ezt a könyvet. Remélem tetszett!

Csáó!

Elveszett virág (Befejezett)Tahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon