💉Újra együtt💖

423 43 5
                                    

Yut Lung pov.
Ahogy elkezdett felèm lépkedni, az egész testem átjárta a remület. Mit fog csinálni? Dühös rám? A testem hátrálni kezdett, de három lépés után a falnak csapódtam és nem futhattam el. Fel emelte a kezét. Meg fog ütni vagy elküld? Nem, az arcomra simított és a szemembe nézett.
- Azt hittem megöltelek. - szinte suttogott, de így is tisztan hallottam amit mondott. A könnyeim megallás nélkül folyni kezdtek és némàn sírtam miközben a fejem a vállára esett. Az elmúlt hetek fajdalma most felszabadult belőlem és a számomra legkedvesebb ember vállán most mind kiadhattam magamból. Két erős kart éreztem a vallaimra fonódni majd óvatosan egy testhez szorítottak. Hogy ez mennyire hianyzott és, hogy Shorter mennyire hiányzott. A többiek az ajtóbol figyeltek a jelenetünket. Eiji el is bőgte magát. Hirtelen azonban a testembe iszonyatos fájdalom nyilalt és feladta a szolgálatot.
- Yut Lung! - kialtotta Shorter és elkapott mielőtt a kemény padlóra estem volna.
- Mi törtent? - kialtotta Eiji.
- Sejtettem! Kórházból lógott meg és biztos ki ment belőle a zsibbasztó! - morogta Ash majd elrohant valahova. Shorter felhúzta a pólómat és ekkor latta meg a kötessel borított hasamat. Na, igen! A fajdalomcsillapító és az adrenalin amit magamba döftem mikor eljöttem mar biztos elmúlt. Görcsösen markoltam Shorter pólóját. Talan tíz percig mikor Ash visszajött a kezében egy fecskendővel amit azonnal belém döfött. Pár perc múlva elkezdett hatni így megnyugodva fellélegezhettem. Egyertelmű lehetett, hogy egy orvostól szöktem el. Hisz kórhàzi köpenyben voltam és az infúzió nyoma meg a karomon volt. Ekkor vettem észre az új szemüveget, ami Shorter pólójan lógott. Sportszemüveg lehetett, pirosra színezve. Megcsóvaltam a fejem és a zsebembe nyúlva elővettem a kincsemet. A régi szemüvege. Feltettem rá, mire ő a zsebébe nyúlt és kivett valamit. Elmosolyodtam, a hajcsattom volt az, igaz csurom vér volt, de nem érdekelt. Kivettem a kezéből és a hajamba tettem majd ismét a szerelmem vállára hajtottam a fejem.

Elveszett virág (Befejezett)Where stories live. Discover now