Yut Lung pov.
Ash kiderített valamit és Shortert is magával hívta. Ő pedig engem addig a kínai banda védelmére bízott. Jópáran nem örülnek annak, hogy itt vagyok. Főleg azért mert a Lee klán tagja vagyok, de a vezetőjük, Sing megigérte Shorternek, hogy vigyáznak rám pár napig és bármennyire is fiatal, nem úgy néz ki mint, aki megszegné a szavát. Főleg mivel lerí rola, hogy felnéz Shorterre és tiszteli őt. Épp olvastam mikor bekopogott hozzám Lao.
- Te kérsz valami kaját? Leugrunk a boltba!
- Aha.
- Mit kérsz? Van tészta, van hús, és valami leves is.
- Mindből kérek.
- Mindből?! - döbbent le. Gondolom a vékony alkatom miatt nem nézi ki belőlem, hogy sokat ennék. Mostansag farkasétvágyam van, de ha túl sokat eszem másnap kihányom. Itt is előfordult már, hogy véletlenül lerókáztam az egyik bandatag cipőjét.
Kaja után páran elmentek egy ügyet intézni és én itt maradtam Laoval. Ő Sing rokona, azt hiszem unokatesók vagy valami ilyesmi. Sakkoztunk mikor hirtelen betört az ajtó és fegyveres fickók rohantak be. Hiaba volt Lao - nál is fegyver, ennyi ember ellen nem tudott mit kezdeni. Kiverték a kezéből és leütötték. Engem meg elkábítottak. Amikor magamhoz tertem egy szoba szőnyegén feküdtem. Felettem két fegyveres alak és... Arthur.Shorter pov.
A terv részleteit tárgyaltuk mikor visszaértünk. Sing szerint Yut Lung Lao - val itt maradt, de az ajtót biztos nem ők hagyták nyitva. Bent Lao próbált kimászni, csúnyán elvertek, de Yut Lung nem volt sehol.
- Mi történt?! - ragadtam meg Lao pólóját.
- Be... Betörtek és elvitték... Azt... Azt hiszem Dino emberei voltak... - nyögte ki nagy nehezen. Mérgesen elhajítottam majd elindultam kifelé. Ash állított meg.
- Mégis mit képzelsz, hova mész?
- Szerinted hova?!
- Shorter! Azt se tudjuk hol van, vagy, hogy tényleg Dino - nál van e! Előbb találjunk ki egy tervet és bizonyosodkunk meg a dolgokról! Ne, félj! Kihozzuk onnan!
- Nagyon remèlem, Ash! Nagyon remélem.
YOU ARE READING
Elveszett virág (Befejezett)
ActionShorter Wong utcagyerek, nővérével vezet egy kis éttermet a kínai negyedben. Yut Lung fiatal prostituált, aki hihetetlen szépségét kihasználva talán már az elnök ágyában is járt és lopta meg. Mi lesz ha a két élet útja találkozik egy véletlen folytá...