Ash pov.
Az asztalnál ülve mindenki némán meredt maga elé.
- Mindenki olyan csendes! Lassunk egy kis műsort! - tapsolt egy Dinom mire az asztl előtti függönyök széthúzódtak és... Ott allt Yut Lung. Kék, kínai hastáncos ruha volt rajta és a jaja egy kontyba volt összefogva a hajcsattjával és egy hajtűvel. A kezében két hosszú anyaggal ellátott legyező.Elkezdte mozgati őket mintha a tenger hullámzana majd táncolni kezdett. A zeste ritmusra mozgott a zenére, de az arcáról olyan megtörtség és szomorúsag sugárzott mintha egy kalapáccsal törték volna össze a szívét. Vadul pörgött a legyezőket mozgatva majd egy földre eséssel zárta a műsort. Tapsoltunk, majd Arthur felallt és karon ragadva a hosszú hajú fiút kiráncigálta.
- Hova viszik őt? - kérdezte Ibe-san.
- Felkészítik a következő előadásra. - mondta a mafgiózó majd nagyot kortyolt a borából.Yut Lung pov.
Bezártak, talan órákra, majd két ember jött és levittek egy pince szerű valamibe, ahol különböző lancok és oszlopok voltak. Ez biztos Dino kivégző helye. Odabent láthattam, hogy Ash és Eiji az egyik ilyen oszlophoz vannak kötve, Max és Ibe-san pedig egy másikhoz.
- Yut! - kiáltotta Eiji ahogy meglátott. Akik eddig tartottak behajítottak a tetem közepére majd kimentek. Ekkor kinyílt a másik ajtó.
- Shorter! - kialtotta boldogan Ash mire az említett kàbultan oda fordult a szőkéhez, de amikor engem meglátott sikítva akart hátrálni, dd Arthur visszalökte és egy kést dobott elé.
- Nem feledd, Wong! Addig nem szabadulsz, amíg nem végzel vele! - kialtotta. Reagalni sem volt időm mert Shorter rögtön nekem ugrott. Épphogy ki tudtam terni az éles penge elől. Arthur nekem is odadobott egy kést, de elrúgtam. Képtelen lennék bantani Shortert.
- Shorter! Terj magadhoz! Én vagyok az! - próbaltam, de ismét nekem rontott és a kés megvágta a vállamat. Ismét csak téregettem ki előle.
- Shorter! Állj! Ő Yut Lung! A szerelmed, emlékszel? - sikította Eiji, de túl későn ugyanis Shorter ismét támadt, de ezúttal teli talalat volt.
- Yut!!! - sikított Eiji. A hideg penge ugyanis tövig a hasamba fúródott.
YOU ARE READING
Elveszett virág (Befejezett)
ActionShorter Wong utcagyerek, nővérével vezet egy kis éttermet a kínai negyedben. Yut Lung fiatal prostituált, aki hihetetlen szépségét kihasználva talán már az elnök ágyában is járt és lopta meg. Mi lesz ha a két élet útja találkozik egy véletlen folytá...