Shorter pov.
Nadia megállás nèlkül ringatja Linget, de szegénykém így sem hagyja abba.
- Ááááh... Mama.... Áááh.... - sírta folyton ugyanazt. Hiányzik neki az anyukája. Nekem is, de egyszerűen ezúttal nem tehetek semmit.Yut Lung pov.
Leforráztam a teát és letettem az asztalra. Arthur biccentett felém majd elment. Megigazítottam az új lila ruhámat és leültem a kanapéra.Azóta folyton csak a családomra tudok gondolni. Vajon mi van velük? Hiányzom nekik? Talán már sosem tudom meg.
Éjszaka közepén kimentem inni egy pohár vizet és mikor visszaértem a szobába hihetetlen meglepetés fogadott, az egyik szolgálóm ott volt megkötözve a padlón. Kirohantam a szobából és elkezdtem körbekémlelni. Egy apró zajra lettem figyelmes lent és ott, Arthur irodájában megláttam mindennek az okát. Ash. Gyorsan leszaladtam és becsuktam az ajtót. Fegyvert rántott rám, de amit realizálta, hogy ki vagyok leeresztette.
- Yut Lung.
- Ash... - mondtam, de hirtelen mozgolódás hallatszott. Felismertem, ezek az őrök.
- Van odabent valaki? - kiáltotta be az egyik. Ashre néztem majd vissza az ajtóra.
- Mi az?! - üvöltöttem ki.
- Óh! Yut Lung - sama! Elnezést! Nem tudtam, hogy maga az! Bemegyek!
- Inkabb végezzétek a munkátokat! Egy megkötözött ember van a szobámban! Nézzetek utána! Hogy került oda!?! - ordítottam mire hallottuk ahogy egy "igenis" - t kiáltva elrohannak. Ash odajött hozzám és megölelt, örültem neki.
- Hogy vagy? Úgy nézel ki mint valami baba! - ez tényleg Ash Lynx.
- Megvagyok. Élek. És... Ők, hogy vannak? - kérdeztem félve, hátha megtudok valamit a családomról.
- Shorter jól van, csak kicsit maga alatt. Ling viszont más tészta.
- Miért? Mi van a kisfiammal?! - kérdeztem kétségbeesetten mire Ash védelmezően maga elé tette a kezeit majd a vállamra.
- Ne aggódj! Semmi olyasmire ne gondolj! Csak nagyon hiányzol neki és folyton sír utánad. Az anyukája után. - magyarázta, nekem meg könnybe lábadt a szemem. Szegény kicsikèm!
- Ash! Üss le a pisztollyal!
- Tessék?
- Kiáltani fogok. Üss le és fuss el! - meg sem vártam a válaszát és hangosan felsikoltottam. Rögtönözve tarkón csapott a pisztollyal nekem meg minden elsötétült.
YOU ARE READING
Elveszett virág (Befejezett)
ActionShorter Wong utcagyerek, nővérével vezet egy kis éttermet a kínai negyedben. Yut Lung fiatal prostituált, aki hihetetlen szépségét kihasználva talán már az elnök ágyában is járt és lopta meg. Mi lesz ha a két élet útja találkozik egy véletlen folytá...