Yut Lung pov.
Csak egy hete vagyok Arthur férje, de már első nap kínként éltem meg az egészet. A nászéjszakánk maga volt a pokol. Erőszakosan lefogott és úgy szétfeszítette a lábaim, hogy felszakadt a bőröm. Azóta csak annyi a dolgom, hogy vezetem a háztartást és kiszolgálom őt. Női ruhákat kell hordanom, a hajamat elegansan felkötnöm. Más nők talán élveznék ezt az életet, de nekem ez nem élet. Így nem. Az életem Chinatownban van. Shorter Wong és a kisfiam, Ling mellett.
- Drágám!
- Igen? - álltam fel mikor Arthur megjött.
- Hamarosan vendégeink lesznek. Csinosítsd ki magad egy kicsit, aztán gyere majd le. - mondta miközben kicsit megcirógatta az arcom. Kivettem a hajam a kezéből majd elindultam fel a szobába. Felvettem az egyik piros ruhámat és megcsináltam a hajam.Lementem a nappaliba, ahol két ferfi és Gonzile ültek Arthurral. A másik kettő azt hiszem egy szenátor, a másik pedig egy ezredes.
- Áh, kedvesem, hát itt vagy! Uraim! Bemutatom a férjemet, Lee Yut Lung - ot.
- Áh, a Lee klán! Milyen ravasz! - emelte meg a poharát a szemátor sunyi mosollyal. Engedelmesen meghajoltam az urak előtt majd kimentem a konyhába és tálcán hoztam még egy italt.
- Hallottam, hogy csak nemrég házasodtak össze, Frederick! Milyen a házas élet?
- Az én gyönyörű, gondos férjemmel? Maga a menyország! Igaz, édes? - kérdezte miközben racsapott a fenekemre. Ott helyben a csuklóját törtem volna, de nem tehettem ezért hamis mosollyal az arcomon bólintottam. Alig vártam, hogy vége legyen ennek a cirkusznak.Shorter pov.
Ling továbbra sem hagyta abba a sírast, pedig már egy órája csinálja. Hiaba, ugyanazt éli meg, amit én, a hiányt. Folyton az anyukaja utan sír, de nem tudom őt odavinni. Soha többé nem lathatom Yut Lungot, hisz már valaki más férje. De nem haragszom rá, hisz azért tette, hogy megvédjen minket. Ki tudja mit tettek volna velünk azok a mocskok. Csak azt nem tudom, hogy miért velünk történik ez?
YOU ARE READING
Elveszett virág (Befejezett)
ActionShorter Wong utcagyerek, nővérével vezet egy kis éttermet a kínai negyedben. Yut Lung fiatal prostituált, aki hihetetlen szépségét kihasználva talán már az elnök ágyában is járt és lopta meg. Mi lesz ha a két élet útja találkozik egy véletlen folytá...