Yut Lung pov.
Mivel a házban csak lakom ezért a napi betevőért magamnak kell megdolgoznom. A baj csak az, hogy a hely ahol dolgozom nem áll túl messze az eredeti melómtól és így is álnévvel vagyok ott. Táncos és pincér vagyok egy teaházban, ahol egy amolyan sztiptiz bár is üzemel. Reggel bementem az öltözőmbe és felvettem a munkaruhámat.Majd felvettem egy tálcát és kimentem felvenni a rendeléseket.
Shorter pov.
- Tehát egy teaház? - kerdezte Eiji kíváncsian mire Ash csak vállat vont.
- Nagyjából. Azzal a különbséggel, hogy szinte úgy működik mint egy sztriptizbár. - magyarázta mire a japán fiúcska fülig vörösödött. Beléptünk a vörös sárkányokkal díszített èpületbe. Bent a két japán úgy elpirult, hogy egy paradicsommal se vehették volna fel a versenyt. Bent mindenhol fiatal fiúk vették fel a rendeléseket combig kivágott ruhákban, amik épphogy nem szakadtak szét rajtuk. Itt található az egyik ember, aki egykor Dinonak dolgozott, de már nyugdíjba ment. A pult mögött aztán megtaláltuk.
- Köszöntöm magukat a Vörös sárkányban, mit parancsol.... Ash?
- Ne aggódj, Dan! Nem lőlek le ha dalolsz. - mondta Ash halál nyugodtan. Közben mi már a színpadot bámultuk. Épp kezdődött a műsor.
- Uraim? Had mutassam be maguknak a teaház idei szépségét! Yu Shi - t! - kialtotta mire a függönyök széthúzódtak és egy fiatal fiú állt ott, hosszú hajjal, lila táncosruhában.Nem vonzódom a férfiakhoz, de azta! Ez a fiú tisztára olyan mint egy lány! Karcsú mint a nádszár és ritka szép az arca. A szei sötet festékkel voltak kihúzva, haja csak úgy suhant miközben ide - oda forgott és rázta a csípőjét. A közönség kibúvadt szemekkel és csorgó nyallal nézte őt mint mondjuk a sült csirkét. Én csak ámulva bámultam.
- Csak nem tetszik a táncos? - kézdezte Max felhúzott szemöldökkel mire én a vállába boxoltam.
- Ne légy már nevetséges! Ez egy fiú!
- Ritka szép fiú! Itt nyilván még a nős férfiak is odavannak érte!
CZYTASZ
Elveszett virág (Befejezett)
AkcjaShorter Wong utcagyerek, nővérével vezet egy kis éttermet a kínai negyedben. Yut Lung fiatal prostituált, aki hihetetlen szépségét kihasználva talán már az elnök ágyában is járt és lopta meg. Mi lesz ha a két élet útja találkozik egy véletlen folytá...