💉Szabadulas a kíntól💋

448 42 4
                                    

Yut Lung pov.
Egy kórházi ágyban ébredtem, nyakig bekötött melkassal. Először minden homályos volt, aztán a látásom kiélesedett és minden eszembe jutott. Meg akartam mozdulni, de akkora fájdalom nyilalt a testembe, hogy inkabb letettem róla. Ekkor kinyílt az ajtó és a ket bátyám lepett be rajta.
- Remekül működött a terv. Mindenki azt hiszi halott vagy. Köztük a kis szerelmed is.
- Él... Élnek? - próbáltam értelmes szavakat kinyögni, de annyira fájt mindenem, hogy beszelni is alig bírtam.
- Élnek, a kerdés csak az, hogy meddig. Én a helyedben inoabb magamért aggódnék. A kes nem ért belsőszervet, de kis híjàn átdöfte a gyomrodat, szóval ne nagyon mozogyj, mert felszakadhat a varrat. - suttogta a fülembe majd otthagytak pokoli kínok között.
Így ment ez napokig. Nem kaptam semmilyen fájdslomcsillspítót így nem bírtam aludni  kivéve ha már nem bírtam tovabb és elájultam. Az idő múlasát csak a falon levő óran bírtam követni. Talan ket hét telt el mire kieszeltem egy tervet. Egy orvos vizsgalt ket naponta, aztán mikor épp be akart adni nekem valamit, akkor leütöttem az infúziótartóval. A szekrenyből kiloptam egy zsibbasztót es egy fajdalomcsillapítót. Mikor vegre msgamba döpten bevettem egy adrenalin tablettát es a szellőzőn át kimasztam. Nehezen, gyalog jutottam el a hazig ahol Ash bemutatott a többieknek és ott vártam, amíg Alex be nem nyitott és amikor realizalta, hogy ki vagyok visítva elmenekült, a többiek hasonlóképp.
- És így kerültem ide. - fejeztem be a mesélést. Shorter öleben ültem betakarva miközben a többiek körülöttünk allva hallgatták a mesét.
- Azta! Ez nem semmi! Te aztán kemeny gyerek vagy, Yut Lung! - mondta csodalattal a hangjában Alex.
- Nem csoda, hogy minden tagod jéggé fagyott, legalabb egy kabátot lophattal volna! - mondta Shorter miközben jobban betakarta az átfagyott testemet. Hàlásan mosolyogtam rá és jobban hozzá bujtam a kellemesen meleg testéhez. Eiji a hátamat simogatta és egy bögre teát nyomott a kezembe.
- Ki tudom tapintani a gerinced. Mikor ettél utoljára?
- Nem tudom, infúzión èltem. - mondtam mire mindenki elment, hogy hoz valami ennivalót. Csak Shorter maradt itt.
- Ezek aztán kapkodják a... - nem fejezte be mert vadul az ajkaira tapadtam.

Elveszett virág (Befejezett)Where stories live. Discover now