Shorter pov.
Ezt alig hiszem el. Tényleg itt van. Olyan hosszú idő után végre itt van és a karjaimban van. Le sem lehetne írni, hogy mennyire hiányzott. Ekkor azonban eszembe jutott még valami.
- Hogy van Ling? - kérdeztem izgatottan. Meghatódva elmosolyodott.
- Eiji és Max vigyáznak rá. Mikor Max elmondta, hogy hol vagy nem bírtam magammal, azonnal látni akartalak. Elmentem Singhez, de ott nem voltál, ők pedig elmondták, hogy haza jársz, szóval ide jöttem. - magyarázta. Engem akart látni. Istenem, hogy én mennyire szeretem, még így hosszú idő után is. Kicsit elhajolva tőle jobban megnézem őt. A haja kicsit talán hosszabb, a teste vegre felszedett egy kicsit és teljesen hétköznapi öltözéket visel. Meg akartam simogatni a fejét, de az ujjaim beleakadtak valamibe. Kitapintottam, a hajcsatt volt. Az ujján pedig itt volt a gyűrű. Látszólag ő is az én ujjamon lévő ékszert nézgette.
- Szeretnéd látni Linget? - kérdezte mire a szemeim felragyogtak és heves bólogatással adtam meg a választ.Yut lung pov.
A hotelbe belépve Shorter majd kicsattant. Izgult, hogy találkozik Linggel. Először én mentem be a szobába. Ott Max azonnal nekem támadt, hogy hol a fenében voltam és mit csináltam ennyi ideig. Aztán Eiji, a karjában a síró kisfiammal, akit azonnal átveszek és a karjaimban ringatom. Szerencsére hamar megnyugszik. Ekkor nyitódik ki az ajtó és belép Shorter. Max vállon veregeti, Eiji szorosan megöleli, Ling pedig próbàl a vállam fölé mászni, hogy lássa ki erkezett meg.
- Mi most kimegyünk egy picit. - mondta Eiji és kitolta Maxet az ajtón. Megfordulva engedtem Linfet, hogy lássa ki erkezett. Shorter a szájára tapasztotta a kezét és a könnyei is utat engedtek maguknak. A kisfiam erre őrült módjára kapálózni kezdett, hogy tegyem le. Megtettem és kicsi labain azonnal Shorter felé vette az irányt.
- Apa... - motyogta és apjához érve azonnal a karjaiba esett. Shorter könnyezve ölelte magához a picurka gyereket, majd én is csatlakoztam. Olyanok voltunk mint egy igazi család.
YOU ARE READING
Elveszett virág (Befejezett)
ActionShorter Wong utcagyerek, nővérével vezet egy kis éttermet a kínai negyedben. Yut Lung fiatal prostituált, aki hihetetlen szépségét kihasználva talán már az elnök ágyában is járt és lopta meg. Mi lesz ha a két élet útja találkozik egy véletlen folytá...