Shorter pov.
Már a gépen ültünk. Eiji - t teljesen kiütöttek valamivel Yut Lung pedig egy bilinccsel a bátyjához van kötve, így ő ha akarna sem tudna a közelembe jönni.
Kb. úgy egy óráig utaztunk mire leszállt a gép. Együtt beraktak minket egy kocsiba Eijivel, de Yut Lungot külön vitték.Yut Lung pov.
A bátyám és Arthur között ültem. A szívem pedig már a torkomban dobog. Nem attól félek Wang Lung bantani fog, azt már megszoktam. Attól félek, hogy Shorternek és Eijinek valami baja esik miattam. Vissza kellett volna mennem New York - ba, amikor mondták. Most aztán kapok a fejemre, vagy lekapják a fejem. Az utobbi nagyobb megváltás lenne.
- Csak nem reszketsz, tünderke? - kezdi el birizgalni a hajamat Arthur mire elrantom a fejem.
- Van oka félni. Csinált egy kis problémát a bátyánknak, szóval most bajban van. - magyarázta Huan Lung.
- Szerencséd, hogy Papa Dino az Ash - kez hasonló zöldszemű szőkèket kedveli. Én viszont nem vetem meg a hozzád hasonló gésa fiúkat.
- A gésák japánok, maga baromarc! - kiáltottam felháborodva mire a bátyám keze úgy tarkón csapott, hogy az ülesnek csapódott a fejem.
- Nekem egyenlőre nèma a szereped, világos?
- Igen, bátyám! - mondom lehsjtott fejjel. Arthur a fülemhez hajolt.
- Nekem mindegy, az arcod csinos es fehér, a hajad hosszú és sötét. Pont mint egy gésának. Szóval nekem az vagy. - suttogta verfagyasztó hangon és a fülem mögé hintett egy puszit. Beleborzongtam, de ez nem kellemes borzongás volt.
Megerkezvén a birtokunkra a szívem majd kiugrott a helyéről. Huan Lung lecsatolta a bilincset és épp azon volt, hogy kilök mikor Arthur kezet nyújtott és kisegített. Nem láttam sehol sem Shortert és Eiji - t.
- Ne aggódj a kis bandád miatt, már bent vannak. - ragadott karon a bátyám és becibált, egeszen fel az emeletig, ahol a bátyám az íróasztal mögött, Shorter és Eiji pedig a kanapén ültek. Minden olyan gyorsan történt. A bátyám egy pillanat leforgáda alatt felállt és hozzám sétálva egy akkora pofont lekevert nekem, hogy a padlón terültem el.
YOU ARE READING
Elveszett virág (Befejezett)
ActionShorter Wong utcagyerek, nővérével vezet egy kis éttermet a kínai negyedben. Yut Lung fiatal prostituált, aki hihetetlen szépségét kihasználva talán már az elnök ágyában is járt és lopta meg. Mi lesz ha a két élet útja találkozik egy véletlen folytá...