💖Kettő💖

401 41 7
                                    

Shorter pov.
Éjszaka volt mire odaértünk a megadott címre. Egy étterem volt. Hátul osontunk be és meg se álltunk a pince ajtóig. Ash bekopogott. Egy hihetetlenül magas, kissé hosszú hajú férfi nyitott ajtót, nyugodt ábrázattal.
- Végre itt vagytok! Gyertek! - intett mire bementünk utána. Ash rögtön a fal felé mutatott ahogy egy pokrócba bugyolált kis test feküdt, azonnal tudtam, hogy kié. Odaeohantam és gyengéden rázogatni kezdtem.
- Yut Lung! Yut Lung! - ébresztgettem. Blanca a vállamra tette a kezét és a tekintete azt mondta, hogy hiába csinálom. Kicsit kibontottam a takarót mire láthattam, hogy egy hihetetlenül gusztustalan ruha van rajta, ami alig takar valamit.

- Mi ez a förmedvény rajta és miért nem tudom felkelteni?- Bocsánat, de sajnos csak az árverésről bírtam kicsempészni és addigra meg már benyugtatózták és ráadták ezt

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

- Mi ez a förmedvény rajta és miért nem tudom felkelteni?
- Bocsánat, de sajnos csak az árverésről bírtam kicsempészni és addigra meg már benyugtatózták és ráadták ezt.
- Te megtetted, amit lehet. - mondta Ash miközben Blanca vállára tette a kezét. Én pedig alaposan bebugyoláltam a vékony kis testet és az ölembe kapva kivittem innen.

Ash pov.
Szegény Shorter. Látszik, hogy mennyire aggódott Yut Lung miatt. Annak a szegény fiúnak megy tiszta karmolás volt a combja így hát sejtem, hogy mi történhetett. Ugyanazt tették vele mint velem. Talán rosszabbat is. Arra eszméltem, hogy Blanca a hátamba csap.
- Szép kis pár!
- Igen, azok!
- Remélem jól meglesznek.
- Szívükből szeretik egymást. Hidd el, láttam eleget ahhoz, hogy tudjam. Yut Lung megbízható, Shorter pedig hűséges. Egy nap talán még össze is házasodnak. - mondtam bámulva a két szerelmes távolodó alakját. Amikor láttam, hogy Yut Lung nem hajlandó kést ragadni, mert nem skarta megsebesíteni Shortert, tudtam, hogy minden érzelme igaz és, hogy meg lehet benne bízni. Már ő is a csapat része, nem számít a neve. A rohadt bátyái épp úgy meg fogják bánni a napot mikor megszülettek, akárcsak Dino.
- Mi most megyünk. Te addig próbáld meg nem kinyírni magad, jó? - mondta Blanca. Bólintottam és elindultam kifelé.
- Nekik meg sok sikert! Shorternek mind kettejükre vigyáznia kell! - itt megtorpantam. Szinte belém fagyott a szó.
- Kettő? Úgy érted... - de csak egy kacsintást kaptam válaszul.

Elveszett virág (Befejezett)Where stories live. Discover now