Yut Lung pov.
- Hallo?
- Ibe-san?
- Aki-chan! Te vagy az? Istenem, annyira aggódtam! Figyelem a neten, hogy mi történik, mond elment az eszed? - kérdezte aggódva mire letöröltem a könnyeim. Úgy aggódik értem mint egy apa a fiáért.
- Tudom, most őrültek háza van, de megoldom. Ennek véget kell vetnem, Ibe-san! Ezt vegig kell csinálnom, ha beledöglök is! Most Shorterért és Lingért küzdök!
- Hah! Lebeszélni úgyse tudlak, igaz?
- Nem.
- Akkor csak annyit tudok mondani, hogy sok sikert! - és ezzel letette a telefont.Dino meghalt. Lezuhant egy égyő épületből. A Banana fish megsemmisült és ennek a résznek vége. Már csak a bátyámat, Lee Meng Lung - ot kell valahogy elintéznem és én is szabad leszek. Az emlegetett szamár ma épp áthívott. Most az irodájában ültem, ami egykor Wang Lung bátyámé volt.
- Yut Lung, beszélni akartam veled... Erről. - dobott elém egy iratot, amiben a banki számláink voltak. Az enyém alatt ott volt az összeg, de az ő neve alatt csak nullák voltak.
- Mi ez? Mit műveltél?
- A pénzzel, amit a testemből facsartatok? Nos, az nincs többé!
- Hát ez jó! - nevetett fel hisztérikusan.
- Szoval megloptál, igaz? Te szépen kifosztottál! Viszont van egy apró probléma, öcsikém! Ott van a neved minden nyavajás papíron! Szóval ajanlom, hogy meglegyen az a pénz Yut Lung vagy a te fejedet szedik le!!! - üvöltötte, de én csak nyugodtan ültem tovább.
- Ezt én pontosan tudom. Én vagyok a Lee klán tulajdonában lévő összes cég valódi igazgatója, mindig is én voltam. És, hogy ne legyen baj ebből, egy kedves barátom Max Lobo... - ahogy kimondtam a nevét az említett belépett az ajtón. - ... Elmagyarázta nekem, hogy hogy működik a kárpótlás.
- Ez afféle visszafizetés. A meglopott cégek elnézik a lopást, amennyiben jelentős összegeket visszakapnak. Tehát volt lopás, nincs lopás! - mondta Max és leült mellém. Azt hiszem a bátyámban ekkor elpattant valami mert üvöltözni és törni - zúzni kezdett. Viszont nem figyelt oda és felbotlott az egyik számítógép vezetékben. A feje akkora erővel belevágódott az asztal sarkaba, hogy betört a koponyája. Azt hiszem isten elvégezte az utolsó feladatot helyettem. Végeztem. Szabad vagyok. De... Gyilkos lettem. Egy mocskos, álnok parazita lett belőlem. Hogy tudnam én ezek utan ölelni Shortert és Linget? Kiborulva futottam be az egyik szobába és hiaba futott utánam Max, bezártam az ajtót. A pisztolyom a zsebemben volt.
YOU ARE READING
Elveszett virág (Befejezett)
ActionShorter Wong utcagyerek, nővérével vezet egy kis éttermet a kínai negyedben. Yut Lung fiatal prostituált, aki hihetetlen szépségét kihasználva talán már az elnök ágyában is járt és lopta meg. Mi lesz ha a két élet útja találkozik egy véletlen folytá...