Shorter pov.
Ismét este lett. A szobám ablakán besütött a hold. Pont úgy ragyog mint az ő mosolya. Elővettem a zsebemből a hajcsattot és megforgattam a kezemben. A kek üvegkövön es a drótokon még mindig ott van a rászáradt vér. Meg csak el se bírtam temetni szegényt. Nem tudom mi vezérelt, de eszembe jutott a dal, amit dúdoltam neki. Ez volt a kedvence.
- Turn around. Look at what you see. In her face. The mirror of your dream. Make believe I' m everywhere, givin in the light... - dúdoltam mikor hirtelen bizegni kezdett a mobilom. Ash írt rám.Ash: Azonnal gyere ide! Nincs kérdés! Ezt látnod kell!
Csak neztem a telefonra. Vajon mit akarhat ilyen későn? Mit volt mit tenni, felöltöztem es hagytam egy üzenetet a nővéremnek, hogy elmentem. Útközben azon gondolkoztam, hogy mi törtènhetett, ami ennyire fontos? Mi van ha ez csak egy trükk volt, hogy kimozdítsanak? Nos, abban az esetben usmét beverem Ash képét, de mi van ha tényleg valami fontos? Már nem volt időm ezen agyalni, ugyanis megérkeztem. Leparkoltam a motorral majd megindultam befelé. Odabent mindenki úgy állt mint, aki szellemet látott. Eiji elmosolyodott mikor észrevett, a többiek csak bámultak maguk elé. Mi ijesztette meg ezeket ennyire?
- Shorter! Nem hittük, hogy eljössz! A mai után....
- Ugyan, Eiji! Igazából rám fért mar, hogy kimozduljak. De ti meg mitől vagytok így beszarva? Kisértetet láttatok vagy mit?
- Olyasmit! Nez be és aztán papolj! - motyogta Sharky.
- Igen, ezt azt hiszem a saját szemeddel kell látnod! - nezett ram megkövülten Alex. Nagyot sóhajtva benyitottam a szobába, de ahogy felnéztem... Ez... Nem... Éreztem, hogy remegni kezd a làbam és a szívem őrült módra kezd zakatolni. Levettem a napszemüvegem, hátha káprázik a szemem, de helyette csak alátámasztottam azt, amit láttam.
- Yut Lung... - motyogtam alig hallhatóan. Elkezdtem lassan lépkedni felé mire ő ijedten hátrálni kezdett.
- Sho... Shorter... - motyogta, de a háta ekkor a falnak csapódott a kezem pedig a hófehér arcára tevedt. Riadtan nézett rám, de nekem csak egy mondat jött a számra.
- Azt hittem megöltelek.
CZYTASZ
Elveszett virág (Befejezett)
AkcjaShorter Wong utcagyerek, nővérével vezet egy kis éttermet a kínai negyedben. Yut Lung fiatal prostituált, aki hihetetlen szépségét kihasználva talán már az elnök ágyában is járt és lopta meg. Mi lesz ha a két élet útja találkozik egy véletlen folytá...