🏯A Lee ház🏯

337 38 4
                                    

Yut Lung pov.
Nem sokkal azután, hogy a fiúk elmentek egy rakat fickó szó szerint ránk tört. Magamhoz öleltem Linget és megpróbáltam védekezni, de négy kigyúrt alak ellen persze, hogy esélyem sem volt. Elvették tőlem Linget, és elvertek. A telefonommal felhívták a legutóbbi számot, ami Eijié  volt. Hallottam, hogy Eiji kiakadt mikor realizálta, hogy nem én vagyok a vonal másik végén.
- Maga meg ki!!? - hallatszott a dühös hang.
- Okomura Eiji, ha jól sejtem. Ott van veled Shorter Wong is?
- Ki maga? Hol van Yut Lung?
- Mégegyszer megkérdezem! Ott van Shorter Wong?! - kérdezte a fickó indulatosabban.
- Itt vagyok! Mi folyik ott?! - ez Shorter hangja volt. A fickó erre megragadott és odarántva a fülemhez rakta a telefont.
- Shorter...
- Yut Lung! Mi folyik ott?
- Shorter! Én nem... - erre a ferfi elemelte a fejemtől a telefont és újra beszélni kezdett.
- Chinatown. A Lee ház. Délben. - ezzel kinyomta.
Belültettek egy kocsiba és visszavittek, oda ahol az életem a pokolhoz hasonlóan kezdődött. A Lee ház. Az a sok kín és gyötrelem, amit ott megéltem élesen ég bennem. Ling szerencsére elaludt a karomban. Egy takaróba bugyoláltam és erősen öleltem. Most az ő védelme volt számomra a legfontosabb. Az arcomon lila foltok mutatták, hogy kaptam egy kicsit, de ez semmi ahhoz képest, amit odabent kapok majd.
A kocsiból a házba vezetett az utunk. Ling már felébredt, de szerencsére csak kíváncsian nézelődött a takaró alól. Beléptem a jól ismert irodába. Ott két ismerős szempár egyből rám kapta a tekintetét.
- Drága, kisöcsénk! Hát haza tértél! - állt fel Wang Lung és elém sétált. Már a látványától elkapott a hányinger.
- Ő a babád? Hogy hívják? - kérdezte kíváncsian és már épp kivette volna a kezemből, de elhátráltam.
- Ling... - válaszoltam alig hallhatóan. A bátyám bólintott majd intett az embereinek. Lefogtak és hiaba ellenkeztem kicsavarták a fiamat a kezemből. Szegénykém keservesen sírni kezdett.
- NEM!!! LING!!!! HOZZÁK VISSZA!!!! A KISFIAM!!! ADJÁK VISSZA A KISFIAMAT!!! KÉREM!!! LING!!! - sikítottam.

Elveszett virág (Befejezett)Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ