Shorter pov.
Lao kirohanása hihetetlenül megijesztett mindenkit. Nem csak azért mert Yut Lung és a baba épségét fenyegette, hanem azért is mert volt igazság abban, amit mondott. Yut Lung ezzel főcélponttá vált. Éjjel - nappal azon törtem a fejem, hogy mit tehetnék, hogy megvédjem őket, csak amíg lezárul ez az egész.
Két napig gondolkodtam, de egyszerűen nem jutott eszembe semmi.
- Még mindig azon gondolkodsz, hogy mit tehetnél? - hallatszott az ajtóból. Max és Ibe-san álltak ott.
- Igen. Az egyetlen, amit akarok, hogy biztonságban legyenek, csak amíg lezárul ez a nyavajás ügy.
- Nos, nekem van egy jó ötletem. Garantalja a biztonságukat, de nem tudom, hogy nektek mennyire lenne előnyös.
- Mondd! Ha biztonságban lesznek, akkor csak jó ötlet lehet!
- Én arra gondoltam, hogy örökbefogadom Yut Lungot. - mondta Ibe-san. Ez letaglózott. Nem tudom, hogy ez, hogyan segíthetne nekünk, ezért hagytam, hogy elmagyarázza a dolgokat.
- Ha örökbe fogadom, akkor hivatalos Japán állampolgár lehet belőle. Nevet változtathat és velünk is jöhet.
- Úgy érted... Elvinnéd őt?
- Tudom, hogy nehéz, ezért csak holnapra várom a válaszod. - mondta és ezzel a két férfi kiment az ajtón. Én pedig gondolkodó transzba estem. Ez a legjobb ötlet, amit megvalósíthatunk, de mi van ha ez az egész évekre elhúzódik? Mi van, ha nem lehetek ott mikor a gyerekem születik?
Yut Lung este állított be. Egész nap a nővéremmel volt, aki teljesen bezsongott mikor megtudta, hogy a párom terhes.
- Szia! Jól vagy?
- Yut Lung. Ibe-san ma tett egy ajanlatot és azt hiszem ez lenne a legbiztosabb, hogy megvédjelek.
- Még mindig azon jár az eszed, amit Lao mondott?
- Te is tudod, hogy volt igazság abban, amit mondott.
- Azt mondtad megvédesz és én hiszek neked. - mondta miközben a vallamra hajtotta a fejét. Elmeséltem neki, amit Ibe-san mondott. Meglepte a dolog, de látszott, hogy gondolkodik rajta.
- Szerinted ez a jó megoldás?
- Nem tudom. Biztonságban lennétek, de távol tőlem, ki tudja meddig.
- Shorter! - vette a két kezéve az arcom. - Ha megigéred, hogy megkeresel ha vége, akkor bevállalom ezt. - mondta. Szorosan magamhoz öleltem a vékony testét, hisz tudtam, hogy talán utoljára ölelhetem így magamhoz.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Elveszett virág (Befejezett)
AçãoShorter Wong utcagyerek, nővérével vezet egy kis éttermet a kínai negyedben. Yut Lung fiatal prostituált, aki hihetetlen szépségét kihasználva talán már az elnök ágyában is járt és lopta meg. Mi lesz ha a két élet útja találkozik egy véletlen folytá...