Bardan çıktığım gibi sertçe duvara çarptım. O kadar başım dönüyordu ki.
Iki adım attıktan sonra elbette kenarda kustum. Yemek yemeyip o kadar içersem olası bir şeydi.
Yol boyunca sağa sola çarparak insalara laf atarak yürüdüm.
Sonunda sahile geldim. Kumlarda yürürken soğuğu hissetmiyordum. Kar yağması ne kadar soğuk olduğunun kanıtıydı.
Ve ben üzerimde saçma şeylerle denize giricektim.
Yavaşça denize ilerledim. Oldukça ağırdan alarak yavaş adımlarla yürümeye başladım.
Içini titretiyordu. Soğuğu biraz daha hissetmiştim. Ama bu yaptığımdan vazgecemiycek kadar sarhostum.
Aniden havalanmamla kahkaha attım.
—10 parmağımda 10 marifet vardı ama ucabildigimi bilmiyordum.
Cümlemin devrikliginden söyleyiş biçimime kadar her şeyiyle belliydi sarhoş olduğum.
—Bu hâlin ne senin?
Callum'un sorusuyla ona göz devirdim.
—Eğlenceli değilsin. Dans edelim.
Kucağından indim. Ona tutundum. Ayakta durmak biraz zordu da.
Ellerimi boynunda birleştirerek bir şarkı çalıyormuş gibi dans etmeye başladım.
Aniden yorulduğuma karar verip kafamı göğsüne koydum. Nefesi hızlanmıştı.
—Benden etkilendin.
—Senden her zaman etkileniyorum. Diye itiraf etti.
Aniden ondan ayrılıp tekrar kustum. Ayağa kalkamasan kendimi geriye bıraktım.
—Bebek gibisin. Uyuşturucu ve alkol içen bir bebek.
Beni kucağına alırken hızlanan karın altında yürümeye başladı. Kapanan gözlerimi engellemedim. Uykum vardı.
...
—Patricia sence de uyanma vakti gelmedi mi?
—Jessie'yle öpüşmeye devam et Baldwin.
—Jessie'yle mi öpüştün? Diye şokla sordu Callum.
—Ayrılmıştık bunda ne sorun var?
—O zaman kapıyı bul ve siktir git Baldwin.
Eve ilk defa geldiğimden kapı neredeydi bilmiyordum. Ve bu aşırı baş ağrısı gözlerimi dahi açtırtmıyordu.
—Konuşalım Patricia.
—Baldwin biz ayrıldık. Ikimizde ıstediğimizi yapabiliriz. Şimdi git lütfen. Dedim başımı yastıktan kaldırırken.
Gözlerimi sımsıkı yumdum. Bu baş ağrısı da neydi böyle?
—Sanırım kusmam gerekiyor dedim.
—Solda ikinci kapı.
Ayağa kalkıp kapıyı görür görmez dışarı çıktım. Banyoya girdigim gibi kapıyı kilitleyip klozete eğildim.
Muhtemelen tüm içkiyi kustuktan sonra ağzımı çalkalayıp çıktım banyodan.
—Of bu berbat bir baş ağrısı. Ben eve gidiyorum size iyi günler.
—Konuşalım Patricia.
—Callum öldürmek istiyordun değil mi? Al silah. Çekmecenin üstünde tesadüfen gördüğüm silahı direk olarak Callum'un suratına fırlattım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
The Murderers's Love (Tamamlandı)
RandomHani hep kitaplarda iyi kadın anlatılır. Bir katilin iyi kadına aşkı. Masum kız. Iyi kız. Bir de onun hayatının aşkına aşık olan başka bir kadın. Kötü kadın. Hiç o kötü kadının gözünden baktınız mı bu dünyaya? Kötü karakterler iyi karakterin sevilme...