21

215 22 0
                                    

—Baldwin yeter artık dedim onu üstümden itip.

Kanayan dudağıma üzerimdeki beyaz kazağı tuttum.

—Ne yaptığını sanıyorsun pardon?

Kanın tadından hoşlanmıyordum.

—Sen nasıl Mike'ı öpersin? Dedi sinirle.

—Sen neden Jessie'yi öptün. Onu neden evine kabul ettin? Biz ayrılmıştık değil mi? Şu an da ayrıyız beni ne hakla öpersin? Ya da hangi hakla kıskanırsın? Dedim alayla.

—Ne olursa olsun gözümün önünde bunu planlayıp yapmana gerek yoktu. Odama izinsiz girmemis olsaydın bundan haberin bile olmazdı.

—Yani arkamdan başka işler de çevireceğini söylüyorsun. Muhteşem. Gidebilirsin Baldwin. Bilmemi istemediğin şeyler yapıcaksın heralde.

Kendimi koltuğa atarken sinirimin yatışmasını bekliyordum.

—Hafızanı nasıl kaybettiğini hatırlıyor musun? Diye sordum.

—Hayır. Bunun konumuzla da alakası yok.

—Baban beni vurmak üzereyken babanın eline tekme attım. Callum da kafana sana yumruk attı. Babanın emriyle de bir tane adam bildiğin kafana ucan tekme atarak girdi. Sen Callum'la uğraşırken hem de. Kafan yere çarptı. Ölümden döndün sen Baldwin.

–Babam seni neden vurmak istesin ki?

—Çünkü bir Sparrow kızıyım. Tuhaf mi geldi. Babam oraya gelmemiş olsaydı şuan beni sonsuza kadar unutmuş olucaktın. Belkide bu güzel olurdu.

—Seni hatırlamıyorken bile kalbim yine seni sevdi. Bir şey değişmiyor Patricia birbirimize bağlandık.

—Ben yorgun ve yarım bir kızım Baldwin. Senin onla bunla öpüşmenle uğraşamam. Üzerimde kaç katım kadar yük var biliyor musun? Bu koca evde yalnızım ben. Babamın üzerime tonla yüklediği sorumluluklara karşı ezilmemeye çalışıyorum. Bu uyduruk aşk hayatıyla uğraşamam. Özellikle sen bana daha da zorluk çıkarırken.

—Cidden tüm bunların uyduruk şeyler olduğunu mu düşünüyorsun?

Güldüm.

—Eğer onca söylediğimden bunu evet. Bu siktigimin aşkı umrumda bile değil.

Güldü. Dudağından boynuna doğru akan benim kanım vardı.

Telefonum çaldı. Telefonu ona döndürdüm.

—21 yasında bir kadın  olarak 6 mafyanın başındaki duran biriyim. Bak bana ihtiyaçları var. Ve sen benim düşmanımın oğlusun. Bizimki zaten yasak aşk.

Telefonu açtım.

—Patricia hemen gelmelisin. Barı Perdomo'nun adamları bastı. Bir Usb var. Önemli. Seninle ilgili bilgiler.

Anında ayağa kalkarken silâhlarımı hazırlamaya başladım.

—Neresi adresi söyle.

—Toplantı yaptığımız mekan.

—Sakin vermeyin. Gerekirse patlatın üzerine silah sıkın ama vermeyin. Ben geliyorum. Sadece 7 dakika dayanın lütfen.

Koşarak evden çıktım.

—Içeride cesetler var. Ortalığı temizleyin gelsigimde hiç bir şey görmek istemiyorum.

Hızlıca arabama binerken Baldwin'in binmesi şaşırtıcı değildi.

Anında gaza basarken kırmızı ışıklarda bile geçtim. Umrumda değildi.

—Bu kadar önemli olan ne?

The Murderers's Love (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin