19

225 22 0
                                    

—Bu silah tanıdık geldi mi William?

Kafasını salladı. Belki de ölücegi gün olduğu için mutluydu. Günlerdir yapmadığım şey kalmamıştı.

Az önce eline saplamış olduğum bıçağı çıkardım.

—En azından son gördüğün kişi güzel bir kız böyle bir avantajın var. Umarım cennete gidersin William. Ama katillerin cennette yeri olmadığını duydum. Ölümden sonra yine birlikteyiz. O zaman seni affetmiş olurum merak etme. Hoşçakal.

Gözlerimin içine baktı huzurla. Silâhı ateşlerken kurşun kararının arkasından çıkmıştı. Her yer kan olmuştu. Kurumuş-taze bir sürü kan vardı.

Silâhı üstüne attım. Babamı öldürdüğü silahtı.

Kendi odama girdim. Baldwin burda kalmaya alışmıştı. Ona göz devirip banyoya girdim. Her yerim kandı zaten.

Üstündekileri direk bir poşete koydum. Sıcak suyu açarken ağrıyan başıma iyi geleceğine emindim.

Sonrasında şirkete gitmem gerekiyordu.

Banyodan çıktıktan sonra Baldwin yatağa oturmuş düşünceliydi. Sanırım bu sefer gerçekten ayrılıyorduk. Rahatsızdı. Ona ihanet ettiğimi düşünüyordu. Aslında ben de öyle düşünüyordum.

—Belki de gerçekten ara vermeliyiz hım? Diye sordum. Telefonuma ilerlerken.

Onu niye bu kadar sevdiğimi anlayamıyordum. Resmen ona bagimliydim.

—Yüzümden hemen anlaman konuşmayı yapmamı kolaylaştırdı. Sanırım evet biraz ara vermeliyiz.

Kafamı salladım. Ceketini alıp odadan çıktı. Derin bir nefes aldım. Saçlarımı kurutup giyinip evden çıktım.

Şirkette işlerimi halledip Baldwin'in yanına giderken telefonum çaldı.

—Patricia beni özledin mi güzelim?

Resmen bugün sabrım sınanıyordu.

—Hayır. Dedim.

—Korkma. Beni vurdugun için sana kızgın değilim. Sadece eğer Baldwin'le ilişkine devam edersen onun öleceğini bil. Dedi.

—Ayrıldık Callum bunu sorun etmene gerek yok.

—Onu her an gözetliyor olacağım. Haberin olsun.

Telefonu kapadı. Arabayı eve bıraktım.

Giyindim deri ceketimi de alıp çıktım evden

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Giyindim deri ceketimi de alıp çıktım evden.

Taksiye binerken adresi verdim. Taksiden indim. Özellikle bir sokak gerisini söylemiştim.

Köşeyi döndüm. Arka duvarlara ilerledim. Çıkıntılı duvara rahatlıkla tırmanıp yüksek duvardan aşağı hiç düşünmeden atladım.

Koşarak evin arkasına ilerledim. Her zamanki gibi her koridorun penceresi açıktı. Hatta şansıma Baldwin'in de penceresi açıktı.

The Murderers's Love (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin