Nawoord

545 12 7
                                    

Hello everyone,

Wow, net was gewoon het allerlaatste hoofdstuk van dit boek... Ik kan het amper geloven! Wat een geweldige afgelopen 6 maanden.

Allereerst, super bedankt voor het lezen! Het is mijn eerste boek en ik had eerlijk gezegd niet echt gedacht dat zo zou lopen! Ik vond het een geweldige ervaring.

Ik ben niet van plan om een vervolg te gaan schrijven op dit boek. Niet dat ik het niet zou willen, maar ik denk niet dat het erg interessant zou zijn. Verder zou ik het ook veel leuker vinden om aan een nieuw project te beginnen.

Als je zin hebt zou ik het erg fijn vinden als je wilt reageren op de hieronder staande vraag. Heel erg bedankt!
1.
Allereerst, wat was hetgeen wat (a) jullie het leukste vonden aan dit boek en (b) wat het minst leuk? (Denk bijvoorbeeld aan opbouw, gebeurtenissen, diepgang enz.)

Bedankt voor het lezen (en ook voor het stemmen) en hopelijk tot ziens!

Xx Madison

PS1: Sinds 10 april ben ik bezig met mijn tweede boek, het heet 'Love and WAR'. Het boek heeft als genre paranormaal en het is dus echt heel erg anders dan dit boek. Het heeft onderwerpen als: Romantiek, Geheimen, Verbintenissen en Vriendschappen. Elk nieuw hoofdstuk heeft tussen de 1000 en 2000 woorden. Hopelijk vinden jullie het interessant! 

PS2: Dit is de boekomschrijving van Love and WAR

Dan, voor de eerste keer ooit, vinden zijn ogen die van mij.
Het is alsof er vonken door de lucht vliegen.
Ik hap verrast naar adem.
Hij doet een paar stappen naar mij toe. Hij kijkt mij met een intense blik aan.
Een van zijn broers zegt iets tegen hem.
Hij scheurt zijn ogen gepijnigd van mij af en dan ineens draait hij zich om en loopt met grote passen het plein af, richting het bos.

De eerste keer dat ik hem zag wist ik al dat het verkeerd zou gaan. Ik wist al dat het voor problemen zou zorgen, maar ik kon het gevoel niet tegenhouden. Maar gek genoeg is dat precies hetgeen mij daarna wel tegenhield. De geheimen ontrafelen zich. Wie gaat er onder en wie kan overeind blijven in de onbekende wereld? Donker, of toch licht?




My perfect familyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu