Vandaag ben ik alweer een paar weken bezig met filmen voor de nieuwe film. De film heet 'Cruel Blood' en het is een soort humoristische thriller. Meestal is dat het genre waarin ik werk. Ik werk samen met nog andere beroemde sterren en daarom wordt het echt een groot project. Waarschijnlijk duurt het zo'n 5 maanden om het te filmen. We zijn nu ongeveer 3 weken bezig. Het script was natuurlijk al af voordat ik de rol aangeboden kreeg, en ik was de laatste acteur die ze nodig hadden. Later had de regisseur mij verteld dat hij mij altijd al perfect had gevonden voor de film, maar hij dacht dat ik aan die nieuwe serie zou gaan beginnen. Toen duidelijk was dat ik dat toch niet ging doen heeft hij contact met mij opgenomen. En ik had wel een project nodig, die mij bezig hield zodat ik niet heel de tijd aan mijn privéleven denk. De film wordt opgenomen in Alaska dus een prachtige locatie. We verblijven daar in een resort. Echt super fancy en vanuit mijn kamer heb ik een prachtig uitzicht op de oceaan. Vanmiddag moet ik een hele belangrijke scène doen. Dat is de laatste scène voordat ik één week vakantie heb.
Nu we het toch over die vakantie hebben, in die vakantie moet in naar Nederland. Ugh, minder zin in. Gisteren zou Vince haar gaan bezoeken, maar hij heeft nog niets van zich laten horen! Ik heb hem al tig keer geprobeerd te bellen, maar hij reageert gewoon niet. Daarom negeer ik hem nu ook. Ik negeer hem in hoeverre je iemand kan negeren die jouw negeert. Wat een diepzinnige woordgang.
Met een zucht pak ik mijn script op die ik nog uit mijn hoofd moet leren. Dan begin ik aan mijn 7 kantjes tekst.
ººº
"Action!"
"Jasmin, luister alsjeblieft naar mij! Het spijt me echt heel erg!"
"Ik heb zo genoeg van je gelieg! Laat me alleen, ga maar naar je hele 'normale' vrienden, want ik weet echt wel dat wat jullie niet doen wat jij zegt wat jullie doen!"
"Schatje, alsjeblieft. Geef me nog één kans! Ik beloof dat ik vanaf nu altijd eerlijk zal doen."
"O ja? Wat deden jullie gisterenavond?"
Het blijft even stil en ik kijk haar schuldig aan.
"Dat dacht ik al. Nog veel succes met wat jullie doen, maar ik ga er vandoor."
Ik pak haar hand en trek haar naar me toe. Als ik haar probeer te kussen geeft ze me een 'klap' in mijn gezicht.
"Hoe durf je." zegt ze terwijl ze mij de rug keert en weg loopt.""Cut!" zegt de regisseur.
"Het stukje dat Kelly wegloopt wil ik graag nog een keer! En kijk nu met wat meer emotie Alex! Alsof je het echt erg vind en het je hart breekt.
Ik knik.Terwijl we het weer overnieuw doen schiet me opeens een soort flashback te binnen. Terwijl ze me weer de rug terugkeert en ze van me weg loopt schiet het me te binnen.
Ik loop hand in hand met een meisje. Ze heeft prachtige bruine krullen die om haar hoofd dansen terwijl ze mij achter haar aan trekt. We lachen terwijl we door de straten van Los Angeles rennen. Mijn ogen zijn gericht op haar prachtige lach. Dan vallen mijn ogen op haar gouden ogen. Ik word er helemaal door in beslag genomen.
Een hand wordt voor mijn gezicht heen en weer gewapperd. "Alex! Alex, ben je daar nog?"
Ik schrik op. Wat was dat?
"Gaat het, je was opeens helemaal van de wereld!" zegt mijn tegenspeler Kelly.
"Ja, sorry. Ik weet niet wat het was. Mogen ik het nog een keer proberen?" vraag ik aan de regisseur.
"Ja, en probeer nu er bij te blijven alsjeblieft! Oké, en action!"ººº
Het is nu ongeveer 6 uur en ik wacht op een andere medespeler van mij. Hij speelt ook in deze film en we kunnen het heel goed met elkaar vinden. We hadden besloten om vanavond samen ergens te gaan eten om te vieren dat we het eerste gedeelte er op hebben.
We hebben de afgelopen vooral scènes gefilmd voor de trailer. Ik heb geen flashback meer gehad na vanmiddag. Ik weet niet of ik het jammer of fijn moet vinden. Het roept alleen maar meer vragen op. 'Wie is ze?' en 'Hoe ken ik haar?'.
Tyler, mijn medespeler is al 7 minuten te laat en ik word een beetje ongeduldig. Waar blijft die gast? Precies als ik dat denk zie ik hem aan komen lopen.
"Hey man, sorry dat ik zo laat was. Mijn zusje belde me want ze had weer eens problemen opgelopen."
"Ah, rot zeg!" ik weet niet zo goed hoe ik er op moet reageren en wat ik moet antwoorden. Ik heb niet echt tijd om er over na te denken want Tyler gaat alweer verder met praten.
"Ik heb dus sinds kort een relatie met Sierra."
"De zangeres?" vraag ik?
"Ja klopt, maar de laatste tijd loopt onze relatie een beetje stroef. Ze wil steeds niet vertellen wat ze doet en met wie en ik kan er echt niet tegen. Ik erger me er heel erg aan en dat weet ze. Maar toch doet ze het. Denk je dat ze het uit wilt maken? Of zou ze een ander vriendje achter mijn rug om hebben? Als dat zo is dan ga ik haar helemaal kapot maken, daar kan ze zeker van zijn! Dat meen ik niet echt hoor, natuurlijk. Ik ben niet zo haat persoon."
Had ik al gezegd dat Tyler erg veel praat? Soms wel vervelend. Aan de andere kant het is nooit saai. Volgens mij verwacht hij ook niet echt antwoord op zijn vragen want volgens mij bedoelt hij ze meer retorisch.We lopen naar mijn auto en we rijden naar een restaurantje wat iemand van set ons had aanbevolen.
"Coole auto man!" zegt Tyler tegen mij.
"Dank je, dit is zeker een van mijn lievelings auto's."Meestal sponsoren bepaalde merken of dingen een bepaalde acteur of zanger/zangeres. Sommige worden gesponsord om bepaalde kleren te dragen, of bepaalde parfum enzovoort. En ik word gesponsord om met bepaalde auto's te worden gezien. Dat is best cool, want ik krijg dus best wel wat auto's. Sommige krijg ik maar voor een bepaalde tijd, zoals de auto waar we nu in zitten, maar sommige mag ik ook houden. Op dit moment heb ik er vier in mijn garage thuis staan. Ik heb ze niet allemaal zelf nodig, dus als iemand vraagt of hij/zij er een mag lenen, voor bijvoorbeeld een avondje, dan laat ik dat meestal wel toe. De auto waar ik nu in zit is een van de nieuwste Ferrari's. Ik houd niet zo van de echt lage, race auto's maar wel van die chique stijlvolle race auto's, if that makes any sense. En dit is zo'n stijlvolle chique auto. Helemaal mijn type.
Ondertussen zijn we bij het restaurant aangekomen. Er hangt een gezellig sfeer en het eten smaakt heerlijk. Als ik ooit een vriendin krijg dan neem ik haar zeker mee, hier naar toen. Dit laat me weer helemaal in het heden vallen want dan realiseer ik me weer dat ik al een vriendin heb. Een vrouw beter gezegd. Alsof Tyler dit kan aanvoelen, vraagt hij aan mij: "Ik heb je net wel heel mijn liefdesleven opgebiecht, maar hoe zit het met de jouwe? In de blaadjes (roddelbladen) lees ik genoeg over jouw wilde avonturen!"
Wat zal ik hierop gaan reageren... Ik moet het toch een keer zeggen of niet. "Ja", zeg ik dan maar, "eigenlijk zit ik sinds een tijdje in een vaste relatie."
"Echt!?" De verbaasdheid spat er vanaf. "Ik wist niet dat de beroemde Alex Falcon aan 'vaste' relaties deed!? Sinds kort zei je?"
Ja sinds kort, naja sinds kort, meer sinds een jaar, maar dat ga ik hem niet aan zijn neus hangen. Om die reden knik ik maar heel aardig naar Tyler. "Wat leuk man! Gefeliciteerd. Misschien kunnen we wel een keer op een dubbeldate? Als Sierra dat natuurlijk wil, haar kennende zal ze daar erg kieskeurig over zijn. Heb je misschien een profiel van je vriendin. Dan kan ik die aan Sierra geven en kan ze het beslissen. Had ik je trouwens al verteld dat het de laatste tijd niet zo goed tussen ons gaat?"
O boy, here we go again...
JE LEEST
My perfect family
RomanceEen bekende acteur uit Hollywood en een onbekend meisje uit Rotterdam. Toevallig of voorbestemd? Alles was normaal totdat ze een avond heel erg dronken werd. Alle gevolgen hiervan had ze nooit kunnen voorzien. Ze had ze al zeker niet aan zien komen...