5

3K 136 26
                                    

"תתעורר כבר ג׳ימין" ניערתי אותו כדי שהוא התעורר. הוא פתח את העיניים שלו והסתכל מסביב.

"איפה אני..?" הוא מילמל " מה קרה אתמול?" הוא התסכל עלי וכשהוא קלט שאנחנו באותו מיטה הוא התרחק ממני מהר ויצא מהמיטה. "זזתי מהר מידי" הוא תפס את הראש שלו בכאבים וראיתי שהוא עומד להקיא.

"שם" הצבעתי לו לכיוון השירותים הוא הלך לשם ובינתיים אני ירדתי למטבח להביא לו כדורים ומים.   אחרי שהוא סיים להקיא הוא התיישב על הרצפה ונאנח.
"מה חשבת לעצמך ג׳ימין?? לשתות ככה? איך ציפית לחזור הביתה?! מה אם אני לא הייתי בא לשם ולוקח אותך אלי? הא? מה היה קורה אז? אני לא מעוניין לראות יום אחר בחדשות "בן אדם בשם פארק ג׳ימין נעדר" מה עובר עלייך?" הוא לא ענה לי הוא אפילו לא הסתכל עלי יכלתי לראות את החרטה על הפנים שלו. הוא התחיל לבכות בשקט, בטח יש לו כאב ראש נורא... אח אני כל כך מצטער שצעקתי עליו עכשיו..
התיישבתי מולו והבאתי לו את הכדורים ואת  המים.

"אני כל כך מטומטם." הוא מילמל לעצמו, הוא שתה את הכדורים ונאנח. עזרתי לו לקום והשכבתי אותו בחזרה במיטה "אבל עבודה..."

"חה! כן הייתה מת. אין מצב שאתה הולך לעבודה ככה." כיסיתי אותו בשמיכה ונתתי לו חולצה ומכנסיים נוחים יותר, חיכיתי עד שהוא יסיים להתלבש ואז הטלפון שלו צילצל.

"הלו?" הוא ענה בקול חלש.

"צ׳ימי?! איפה אתה??? הדאגת אותנו!! אני אהרוג אותך! כבר חשבתי שאתה מת. טאה אמר שאתה בא אלי אבל אתה לא פה מסתבר!!! תגיד לי עכשיו איפה אתה אני בא לקחת אותך!" חבר שלו צעק עליו בטלפון, הטלפון שלו לא היה על רמקול ואני עדיין הצלחתי לשמוע אותו..

"א-אני בסדר... אתה לא צריך לבוא לקחת אותי." לקחתי מג׳ימין את הטלפון שלו.

"היי, אני הבוס של ג׳ימין, ג׳ימין בבית שלי בטוח.. אני מצאתי אותו בבר אתמול בלילה הוא היה שיכור אז הבאתי אותו אלי הביתה..." נאנחתי.

"בר??? צ׳ימי שלי?? שיכור?!!! אני באמת הולך להרוג אותו" ג׳ין התעצבן.

"אל תדאג תשאיר את זה לי" אמרתי וניתקתי את השיחה.

"א-אתה עומד להרוג אותי?" ג׳ימין שאל בקול מפוחד והתחבא מתחת לשמיכה.

"אולי.." אמרתי, תפסתי לו את היד מתחת לשמיכה  והוצאתי אזיקים מהמגירה, קשרתי לו את היד וחיברתי את זה למיטה.

"מה?? היי! אני לא הסכמתי לזה!!" הוא ניסה לשחרר את היד שלו. תפסתי לו את היד  השניה וחיברתי גם אותה למיטה רק בצד השני. "לאאא אני מצטער אני מצטער!! בבקשה תפסיק עם זה! אני לא אוהב את זה יותר. בבקשה זה היה טעות אוקיי? לא חשבתי לפני שעשיתי את זה, הייתי אבוד ועצוב.." ג׳ימין התחנן אלי שאני אשחרר אותו אבל זה לא כל כך עיניין אותי. שמתי לו כיסוי עיניים וקשרתי לו את הפה כדי שהוא יפסיק לדבר.

Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now