25

2K 98 12
                                    

"ג׳ימיני... אני רוצה לספר לך משהו חשוב.." יונגי קרא לי למשרד שלו, נכנסתי פנימה והתיישבתי על הכיסא מולו.

"כן דאדי, מה אתה רוצה לספר לי?" חייכתי אליו.

"אני רוצה לספר לך משהו מאוד מאוד חשוב שאני כבר חושב עליו הרבה זמן ואני לא יודע אם לספר לך את זה או לא..." יונגי נאנח ונשען בכיסא שלו.

"אני אוהב את החיוך שלך בבוקר." יונגי ציחקק.

"תודה.. אני אוהב את שלך כל היום..." נשענתי על הכיסא, הנחתי את המרפק שלי על הידית של הכיסא והנחתי את הראש שלי על היד שלי.

"זה לא מה שהתכוונתי... אני אוהב את החיוך שלך כל היום גם פשוט בבוקר זה יותר מיוחד בשבילי כי וואו מישהו שאני אוהב ממש גר איתי והוא מחייך אלי." יונגי אמר את זה בקול פגוע..

"אני מצטער.." נאנחתי ועכשיו אני מרגיש ממש רע.. "אתה רוצה שאני אלך...?" קמתי מהכיסא.

"לא. שב." יונגי סימן לי לשבת על הריצפה לידו, התיישבתי איפה שהוא סימן שלי ובהיתי בגלגלים של הכיסא שלו בזמן שהוא עובד.  העברתי את היד שלי על הירך שלו כמה פעמים כדי לראות אם הוא מסכים לי לגעת בו.
אחרי כמה פעמים שהוא לא הגיב למה שעשיתי פשוט הנחתי את הראש שלי על הירך שלו וחיכתי ליונגי שיעביר את האצבעות שלו בין השיערות שלי.

"ד-דאדי..." הסתכלתי על יונגי מלמטה.

"כן ג׳ימיני?" יונגי הסתכל עליו בחזרה מלמעלה.

"קר לי...אני יכול לשבת עלייך?" שאלתי.

"נהה אתה יכול לחזור לשולחן שלך.." הוא אמר, קמתי מהרצפה ויצאתי מהמשרד שלו. התיישבתי בשולחן שלי והתחלתי לעבוד על משהו שהוא שלך לי.

"היונגגגג~~~" שמעתי צעדי ריצה ואת אחי הקטן רץ לכיוון שלי מהר.

"באק?" קמתי מהכיסא שלי והוא ישר רץ לחבק אותי מהר, חיבקתי אותו בחזרה והסתכלתי עליו מבולבל "באק? מה קרה?"

"אז יש לנו משימה כזאת ליום המשפחה שאנחנו צריכים לשאול את האחים שלנו ואת ההורים שלנו כל מיני שאלות.. וכל הבית ספר חייב לעשות את זה גם קאי אח של טאהטאה היונג פה אבל בדרך כאן מישהו שאני ממש שונא מבית ספר והוא כל הזמן מתעלל בי עקב אחרי לכאן אז אני מפחד."

"אוקיי תרגע..." ציחקקתי "אף אחד לא יפגע בך כשאני פה אוקיי?" נתתי לו כיסא לשבת והוא התיישב לידי "אז מה אתה רוצה לשאול אותי" שאלתי בחיוך , המעלית נפתחה ובאק הסתכל אחורה מהר וחזר להסתכל עלי עם פרצוף לחוץ.

"תעזוב אותי כבר צ׳אניול. אנחנו כבר בבית ספר אתה לא חייב להיות רע אלי כל הזמן..." באק אמר לצ׳אניול.

"שב בשקט פוסי. אתה חושב שאין לי חיים ואני אבוא אחריך לכאן. לא כל העולם מסתובב סביבך." צ׳אניול גילגל את העיניים שלו "אני צריך את יונגי, אז לפני שאתה מתחיל להגן על האח המטומטם שלך תחסוך לי את זה כי אין לי זמן." צ׳אניול פנה אלי.

Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now