"אני כל כך מצטער בייבי בוי שלי, אני אוהב אותך כל כך" אמרתי ועדיין חיבקתי אותו חזק.
"בבקשה אל תשאיר אותי לבד דאדי, אני לא רוצה להיות לבד עכשיו..."ג׳ימין לקח נשימה עמוקה. חייכתי אליו והתיישבתי על הכיסא שלו, הושבתי אותו מעלי וחיבקתי אותו בעדינות.
"אני לא הולך לשום מקום " אמרתי עם חיוך קטן ונתתי לו נשיקות קטנות על העורף.
"אני אוהב אותך" אמרתי וחייכתי."אני אוהב אותך" ג׳ימין אמר והחזיק לי את הידיים "אני לא רוצה לדבר או אפילו לראות אף אחד חוץ ממך דאדי"
"נה... הכל בסדר. אתה רוצה ללכת הבית דאדי יכין לך שוקו ונראה סרט ביחד?" שאלתי.
"דאדי גם יכין לי פופקורן?" ג׳ימין הסתובב אלי ושאל.
"כן. ברור" ציחקקתי וג׳ימין קם ממני "בוא נלך למשרד שלי לארוז את כל הצעצועים ואת הדברים ואז נחזור הביתה אוקיי?" קמתי אחרי ג׳ימין וליטפתי לו את הראש.
"כן דאדי" הוא אמר בקול חמוד, היד שלי עדיין הייתה מחוברת ליד של ג׳ימין. ג׳ימין נכנס למשרד שלי ועזב לי את היד.
"מה אתה רוצה שאני אגיד לו ג׳ין, יונגי החבר הכי טוב שלי. אני יודע שאתה עצבני עליו אבל אני לא יכול להכריח אותו להיפרד מג׳ימין... למה אתה מערב אותי בזה בכלל??" שמענו את נאמג׳ון מחוץ לחדר אחרי כמה דקות שסידרנו הכל.
"אני לא רוצה לדבר עם אף אחד" ג׳ימין רץ אלי וחיבק אותי חזק. חיבקתי אותו בחזרה והתחלתי ללכת לכיוון הדלת.
"אם אתם כאן בשביל "לדבר" אז הגעתם למקום הלא נכון" אמרתי לג׳ין ונאמג׳ון. ג׳ימין חיבק אותי מאחורה חזק והרגשתי שהוא מתחיל לבכות על הגב שלי.
"ג׳ין, אני אוהב את ג׳ימין ועם כל הכבוד זה לא עינייך איך אני מתיחס אליו. אתה יודע טוב שג׳ימין הוא ילד מאוד חכם ואם הייתה איזה בעיה אנחנו כבר ממזמן לא היינו ביחד והוא לא היה עושה איתי סקס... דבר שני זה שאני מתייחס אלייך באיזה שהיא צורה או לכל באדם אחר לא אומר שאני מתייחס ככה לג׳ימין. יש לנו את הדברים הפרטים שלנו ואנחנו לא מעוניים לדבר עלייהם ג׳ימין הוא הבן אדם היחד שיודע עלי יותר מכל באדם אחר, אז או שתעזוב אותו בשקט או שתתנצל בפניו. דבר אחרון אל תערב את ג׳ון בזה אני ממש לא מעריך את זה. גש לעבודה קים נאמג׳ון" אמרתי וטרקתי להם את הדלת בפנים."אני יכול לדבר עם ג׳ימין לפחות???" ג׳ין שאל.
"היית מת!" אמרתי וגילגלתי את העיניים שלי "קדימה בייבי בוי תסדר את הצעצועים של ג׳ימיני" אמרתי והתחלתי לעבור על כמה דפים אחרונים.
"כן דאדי" ג׳ימין שיחרר אותי והלך לשטיח לאסוף את הצעצועים. אחרי כמה דקות יצאנו מהמשרד שלי והלכנו למעלית.
נכנסנו לאוטו והנהג התחיל לנסוע...
YOU ARE READING
Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡
Romantikג׳ימין עובד חדש של יונגי, הוא טיפה מגושם אבל זה מה שיונגי אוהב בו. זה חמוד מבחינתו... אבל יונגי מראה לו את זה קצת שונה. יונגי אוהב לשחק בג׳ימין, הוא נהנה מזה, וגם ג׳ימין נהנה מזה למען האמת. ג׳ימין מהופנט מיונגי שהוא לפעמים שוכח להוציא את המילה הנכו...