"בייבי~~ תעורר קטן שלי" הצמדתי את ג׳ימין אלי ונתתי לו נשיקות קטנות על הלחי שלו.
"כבר בוקר?" ג׳ימין פתח את העיניים שלו לאט והתמתח קצת.
"כן" חייכתי אליו חיוך קטן ונישקתי אותו, הוא נישק אותי בחזרה והניח את הידיים שלו על הלחיים שלי.
"אני רוצה להשאר ככה לנצח דאדי" הוא אמר. נתתי לו נשיקה קטנה על האף ונאנחתי...
"אל תדאג... כשנחזור הביתה נוכל להתכרבל כמה שאתה רוצה."
"ישש!!" הוא ציחקק וחיבק אותי "בעבודה גם נוכל להתכרבל??" ג׳ימין שאל.
"בהפסקה כן.." נישקתי אותו בעדינות הוא נישק אותי בחזרה "אנחנו חייבים לקום..." אמרתי לתוך הנשיקה והתנתקתי. ג׳ימין נאנח והרכיב את המשקפיים שלו, סירקתי לו את הפוני אחורה עם האצבעות שלי.
"אתה כל כך יפה.." אמרתי והתיישבתי במיטה."אתה יותר" ג׳ימין התיישב לידי ולחש לי באוזן.
"אתה יותר" חייכתי חיוך קטן וקמתי מהמיטה. הלכתי לצחצח שיניים וג׳ימין נעמד ולידי וצחצח גם את השיניים שלו. הלכנו לאוטו אחרי שהיינו מוכנים והנהג התחיל לנסוע. ג׳ימין החזיק לי את היד ונשען לי על הכתף "ג׳ימיני... אני צריך להגיד לך משהו... אני פשוט לא יודע איך להגיד לך את זה, כי זה נושא שממש קשה לי לדבר עליו.. אז אני צריך לדעת אם אתה שמח איתי ואתה באמת אוהב אותי."
"אני כן ממש שמח איתך ואני אוהב אותך כל כך" ג׳ימין ציחקק "ואתה לא חייב לספר לי עכשיו... אל תכריח את עצמך לספר לי.. פשוט תחכה לרגע שאתה באמת מרגיש נוח לספר לי..." הוא נאנח ונתן לי נשיקה על הלחי "אני תמיד אהיה לצידך" הוא לחש.
באותו רגע תקפתי את ג׳ימין בחיבוק גדול ונישקתי לו את הכתף 'אני מקווה...' חשבתי לעצמי ונאנחתי. ג׳ימין חיבק אותי בחזרה והוא גרם לי להרגיש רגוע יותר."תודה שאתה מבין אותי..." מימלתי והתנתקתי מהחיבוק, ג׳ימין חייך אלי חיוך קטן
"בבקשה" הוא אמר וחזר להשען על הכתף שלי. החזקתי לו את היד חזק והצמדתי אותה לפה שלי, נתתי לו נשיקה קטנה על היד והחזרתי אותו לרגליים שלי.
יצאנו מהמכונית ונכנסנו לביניין "אני הולך להגיד שלום טאהיונג ואז אני אקנה לך קפה אוקיי?""אוקיי בייבי תקנה גם לעצמך משהו." נכנסנו למעלית, ג׳ימין לחץ על קומה חמש ואני לחצתי על עשרים.
הוא הסתובב אלי ונתן לי נשיקה קטנה, נישקתי אותו בחזרה וחייכתי לתוך הנשיקה.
המעלית נפתחה בקומה חמש והוא הלך לשולחן של טאהיונג."טאהטאה~" נעמדתי מאחוריו וחיבקתי אותו חזק.
"היי צ׳ימי..." הוא אמר בשקט והסתובב אלי, הוא היה נראה ממש מבואס. הסתכלתי עליו מבולבל ואז פרצוף עצוב.
"מה קרה...?" שאלתי בדאגה.
"אני מטומטם ג׳ימין אני פשוט מטומטם" ירדה לו דמעה "אני עשיתי משהו נורא ועכשיו קוק הולך לשנוא אותי, הוא הולך להיפרד ממני." טאהיונג התחיל לבכות, חיבקתי את טאהיונג חזק וניחמתי אותו.
YOU ARE READING
Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡
Storie d'amoreג׳ימין עובד חדש של יונגי, הוא טיפה מגושם אבל זה מה שיונגי אוהב בו. זה חמוד מבחינתו... אבל יונגי מראה לו את זה קצת שונה. יונגי אוהב לשחק בג׳ימין, הוא נהנה מזה, וגם ג׳ימין נהנה מזה למען האמת. ג׳ימין מהופנט מיונגי שהוא לפעמים שוכח להוציא את המילה הנכו...