28

2K 112 25
                                    

"אוקיי איפה עכשיו?" שאלתי את ג׳ימין

"לא יודעע~ תבחר אתה~ אני לא רוצה לבחור יותר." הוא ציחקק והתיישב על הספה לידי.

"אולי.. כאן?" הנחתי את היד שלי על הירך שלו.

"אה~ כן בבקשה דאדי~" הוא גנח, ציחקקתי עליו, הורדתי לו את המכנסיים והתחלתי לעשות לו היקי שם.
"פאק~" הוא גנח שוב כי זה היה במקום רגיש.

"עכשיו תורי עכשיו תורי!" ג׳ימין חייך אלי בהתרגשות ונצמד אלי.

"אוקיי... אתה רוצה לעשות את זה על הצוואר שלי?" שאלתי ונתתי לו נשיקה קטנה.

"יאפפ" הוא ציחקק "איך עושים?" ג׳ימין שאל בתמימות.

"אתה באמת לא יודע...?" ציחקקתי עליו.

"על תצחק עלי~~" הוא התבכיין ודחף אותי טיפה.

"אוקיי אוקיי אני אלמד אותך.. זה דיי פשוט. אתה נושך את העור בעדינות" הדגשתי את המילה בעדינות כדי שלא ינשך אותי חזק מידי "ואז אתה פשוט מוצץ את העור עד שהוא הופך לסגול. אבל תזכור לא חזק אתה לא ערפד"

"אני זוכר" ג׳ימין חייך והינהן, נצמדתי לג׳ימין עוד קצת והוא התיישב אלי כדי להיות אפילו יותר קרוב אלי. הוא נשך לי ממש בעדינות את הצוואר שזה היה ממש חמוד.

"אווו אוו!" צעקתי, לא באמת כאב לי סתם רציתי להלחיץ אותו.

"אומייגאד אני כל כך מצטער דאדי סליחה סליחה סליחה!" הוא חיבק חזק, ציחקקתי על התגובה שלו וחיבקתי אותו בחזרה כדי שהוא לא יוכל לברוח לי ברגע שהוא יבין שסתם עבדתי עליו.
"מה? דאדדדדדיייייי~~~~" הוא התבכיין שוב והתחיל להרביץ לי עם הכתף מכות קטנות. צחקתי והוא ניסה להשתחרר מהחיבוק אבל אני החזקתי אותו צמוד יותר.
"עכשיו אני לא רוצה לעשות לך." הוא אמר והסתכל הצידה כדי לא ליצור איתי קשר עין. נתתי לו נשיקה על הלחי וחייכתי אליו.

"אני מצטער בייבי שלי... אני לא צוחק יותר אני נשבע. אני רוצה שתעשה לי היקי" נשכתי את השפה שלי, ג׳ימין הסתכל עלי וישר נישק אותי חזק.
חייכתי לתוך הנשיקה ונישקתי אותו בחזרה, ג׳ימין עשה לי את ההיקי ואז הוא תרחק כדי להסתכל עליו.

"עכשיו אתה שלי" הוא מילמל והסתכל לי בעיניים "כל כך יפה.." הוא נגע לי בצוואר ונשך את השפה שלו.

"הסתכלת על עצמך במראה?" ציחקקתי.

"לא..." ג׳ימין קם מהספה ולקח לי את היד, הוא נעמד מול המראה הגדולה ליד הדלת והסתכל על הצוואר שלו.

"אתה אוהב את זה?" שאלתי ונתתי לו נשיקה קטנה בעורף.

"כן." הוא עדין החזיק לי את היד, הצוואר שלו היה מלא בהיקים כולל החזה שלו והבטן שלו.
חיבקתי אותו מאחורה וסובבתי את הראש שלו טיפה אלי כדי אני יוכל לנשק אותו. הוא נישק אותי בחזרה והסתובב עם כל הגוף שלו אלי.
מישהו צילצל בדלת, נאנחתי והלכתי לפתוח אותה, ג׳ימין נעמד לידי וחיכה שאני אפתח את הדלת.

Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now