14

2.8K 110 11
                                    

חיכיתי שג׳ימין יגיע למשרד שלי בבוקר, הוא מאחר קצת... שמעתי דפיקה על הדלת "כנס" אמרתי וקמתי מהכיסא שלי.

"סליחה שאיחרתי... התעוררתי מאוחר.." הוא נשך את השפה שלו בלחץ והניח את הכוס קפה על השולחן.

"הייתה ממש עייף אתמול בייבי, הלכת לישון צהריים איך התעייפת כל כך מהר?" התקרבתי אליו והנחתי את הידיים שלי  על המותניים שלו.

"לא יודע איך .." הוא ציחקק והניח את היד שלו על הלחי שלי.
נצמדנו אחד לשני והתנשקנו. "אני אוהב אותך דאדי.." הוא הסמיק והחביא את הפנים שלו.

"גם אני אוהב אותך בייבי.." נאנחתי והורדתי את הידיים שלו מהפנים שלו כדי שאני יוכל לראות את היופי שלו. הוא חיבק אותי חזק ואז התנתק מהחיבוק.

"מה אני יכול לעשות בשבילך היום?" הוא שאל וחייך חיוך קטן.

"אתה יכול לשבת לי על הרגליים ולחבק אותי כל היום" חייכתי אליו.

"אני לא יכול לסרב לזה" הוא ציחקק, התיישבתי על הכיסא שלי, ג׳ימין התיישב עלי וחיבק אותי חזק.
חייכתי חיוך קטן וליטפתי לו את הגב בזמן שאני עובד.
אחרי שעה ג׳ימין קם ממני "יש משהו שאני צריך לסיים ולהביא לך שכחתי מזה גמריי" הוא ציחקק במבוכה.

"אוקיי" אמרתי והמשכתי לעבוד, ג׳ימין יצא מהמשרד שלי שמעתי בום חזק ואז מישהו צוחק.
יצאתי מהר מהמשרד וראיתי את ג׳ימין שוכב על הרצפה וג׳יהו צוחק עליו.
"בייבי... אתה בסדר?" עזרתי לו לעמוד והצמדתי אותו אלי "מה קרה?" שאלתי.

"יצאתי מהמשרד שלך ואז ג׳יהו דחף אותי לרצפה..." הוא נאנח וחיבק אותי. הסתכלתי על ג׳יהו בפרצוף עצבני וקר, הושבתי את ג׳ימין ביכסא שלו ונעמדתי מול ג׳יהו.

"למה אתה כל כך מתעצבן אפשר לחשוב אופה... זה לא שאיכפת לך ממנו..זה חמוד שאתה מנסה להיות נחמד אליו כי הוא אח שלי ואתה בטח רוצה שאני אשים לב אלייך.. ואראה שאיכפת לך מהמשפחה שלי.. אבל, באמת.. זה ג׳ימין.. אם הייתה עוזר לאח הקטן שלנו אז אולי היה לי איכפת.. תראה איך מתייחסים למוצ׳י" ג׳יהו אמר וקיווץ את הגרופים שלו, הוא בתקרב אלי מהר ובא להרביץ לי.
יונגי תפס לו את היד.

"אם אתה תעז לגעת בו או להגיע למשרדים שלי עוד פעם אחת זה יהיה הסוף שלך." יונגי אמר בקול עצבני.

"אוקיי רק תזכור את מי אתה מפספס" ג׳יהו ציחקק ונכנס למעלית, אני נאנחתי והשפלתי את הראש שלי.. אני כל כך מתבייש שלא יכולתי אפילו להסתכל על יונגי.

"אני מצטער שאני גורם לך לבעיות." שיחקתי עם האצבעות שלי.

"היי, זה שהוא ככה זה לא אומר שזה אשמתך ולא איכפת לי כל עוד אתה בסדר.." הוא נאנח ונכנס בחזרה למשרד שלו. סיימתי את מה שהוא ביקש ממני, דפקתי על הדלת של המשרד שלו ורק אחרי ששמעתי את יונגי אומר 'כנס' פתחתי את הדלת. נכנסתי מהר הנחתי את התיקייה על השולחן ובאתי לצאת מהמשרד שלו.
"לאן אתה הולך בייבי בוי?" הוא שאל.

Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now