22

2.3K 97 8
                                    

"זהו בייבי... סיימנו להיום." יונגי נעמד מול השולחן שלי. חייכתי אליו וקמתי מהכיסא, התחלתי לסדר את הדברים שלי במקום ויונגי עזר לי קצת.
נכנסנו ביחד למעלית והלכנו למכונית... כל הדרך הביתה הסתכלתי על יונגי בהערצה. לא יכלתי להוריד את העיניים שלי ממנו, הוא כל כך חתיך ומוכשר ואיכפתי וסקסי אני לא מאמין שהוא בחר גוש כיעור דיכאוני כמוני... הרגליים שלי היו צמודות והכפות ידיים שלי היו מקובצות לאגרופים קטנים. הרגשתי תחושה של לחץ ואי נעימויות בגוף שלי, הרגשתי שהנשימה שלי נעשת כבדה יותר וכך גורמת לאגרופים להיות הדוקים יותר.
'מעולם לא הרגשתי ככה כשאני לא נמצא במצב מאיים' חשבתי לעצמי בבילבול...
אני מניח שאני מפחד שהוא לא יאהב כנראה את העובדה שאני מסתכל עליו בהערצה כזו.. שבשבילו זה נראה כאילו אני בוהה בו... אולי המחשבה של איך יונגי איש עסקים מצליח יוצא עם מישהו כמוני שסך הכל סיים בית ספר לפני שלוש שנים ועוד לא יודע שום דבר מהחיים שלו.
אני מגושם ולא מאורגן.. אני לא יכול להוציא משפט בלי להתקע באמצע ולשכוח מה בכלל רציתי להגיד רק כי ראיתי משהו שהסיח את דעתי מנושא השיחה..
אני אפילו לא יודע איך לדבר כמו שצריך... ואני עושה כל כך הרבה טעויות בעבודה שבהתחלה יונגי היה מעניש אותי עליהם אבל עכשיו זה פשוט הפך להיות עצוב..
אני לעולם לא אוכל להיות מושלם כמו יונגי ולספק לו את מה שמגיע לו הכי הרבה..
אני לא מאמין שאפילו איכפת לו ממני. 'אאאאאא אני פשוט רוצה לחפור חור באדמה ולהיעלם.' חשבתי והגוף שלי היה לא רגוע בכלל הרגליים שלי זזו בתנועות קטנות ומהירות והכפות ידיים שלי התחילו להזיע. הציפורנים הקטנות של ננעצו בתוך העור שלי משאירות סימן עמוק בתוך כף יד. עד ש... הרגשתי מגע חם וזרמים קטנים מרגיעים לאורך כל הגוף שלי שהיגיעו מהירך שלי. זה היה יונגי שהניח את היד שלו בעדינות על הירך שלי. הוא הסתכל עלי מבולבל ופרצוף מלא דאגה "בייבי...? מה קרה? למה אתה בוכה?" הוא ניגב לי את הדמעות מהלחיים בעדינות.

"אני בוכ-בוכה?" שאלתי, אני אפילו לא שמתי לב. יונגי נאנח וסירק לי את הפוני בעדינות "אני מצטער..."

"על מה בייבי..? לא עשית שום דבר רע..." הוא נאנח "בוא אלי" יונגי פתח את הידיים שלו לחיבוק, שיחררתי את החגורה שלי ועברתי לשבת לידו.
יונגי חיבק אותי בעדיונות והרגיע אותי "אתה רוצה שבבית דאדי ישחרר לך את המחשבות הרעות..." יונגי לחש לי באוזן.

"כן דאדי" אמרתי בשקט והנחתי את הראש שלי על החזה שלו.

"הכל בסדר עכשיו, אני כאן בשבילך..." יונגי ליטף לי את הראש. הגענו הביתה ויונגי עלה לחדר "חכה כאן בייבי" הוא אמר אחרי שהגענו לסלון.
אחרי כמה זמן יונגי ירד במדרגות עם קופסא שחורה לא גדולה אבל לא קטנה. הוא הניח את הקופסא על השולחן ופתח אותה "היי!! לא להסתכל!" הוא אמר בקול מאיים.

"או-אוקיי.." התרחקתי מהקופסא והשפלתי את המבט שלי.

"לך תלבש את זה" הוא נתן לי בגד דק מקופל. לקחתי את הבגד ממנו והלכתי להחליף, זו הייתה שימלה קצרה ושקופה בשצבע ורוד בייבי שעוברת את התחת שלי רק בכמה מילמטרים ובנוסף גם תחתונים תואמים בדומא של פרחים.
הרגשתי כל כך חשוף עם זה... יצאתי מהשירותים לאט מנסה להסתיר את כמה שאני יכול את הגוף שלי עם הידיים שלי. הלכתי ליונגי שהוא היה במטבח, נעמדתי מאחוריו ונגעתי לו בכתף נגיעה עדינה ומהירה.
יונגי הסתובב אלי והיה לו חיוך גדול על השפתיים "וואו..." הוא נשך את השפה שלו והניח את הידיים שלו על המותניים שלי. "אתה נראה מדהים" אמר והרים אותי אליו.
"דאדי הולך לגרום לך להרגיש כל כך טוב, זה פרס" הוא לחש לי והתחיל לנשק אותי.
הגענו לסלון ויונגי הוריד אותי על הספה, הוא הוציא מהקופסא אזיקים.
"ידיים בייבי" הוא אמר.

"כן דאדי" הושתתי את הידיים שלי קדימה כדי שהוא יוכל לאזוק לי אותם.

"תגיד לי מה את הרוצה שדאדי יעשה לך בייבי שלי" יונגי ליטף לי את הלחי.

"א-אני רוצה שדאדי... אני רוצה שדאדי יגרום לי להרגיש טוב ויגרום לצרוח את השם שלו.. אני רוצה את דאדי בתוכי עמוק ואני רוצה לגמור יחד איתך..."
אמרתי בקול חלש וביישן עם לחיים אדומות.
יונגי חייך חיוך ערמומי והרים אותי בחזרה אליו, הוא עלה לחדר שלנו וזרק אותי למיטה.
נשך את השפה שלי מהתרגשות וחייכתי אליו..

"מממ אתה אוהב את זה הא?" הוא עלה מעלי והתחיל לנשק אותי, נישקתי אותו בחזרה חזק והנחתי את הידיים שלי האזוקות שלי על העורף שלו.

"כן דאדי" עניתי לתוך הנשיקה.

"אתה רוצה שדאדי ישים לך כיסוי עיניים בייבי..?" יונגי ליטף לי את הלחי.

"לא דאדי, אני רוצה לראות את הגוף שלך" עניתי ונשכתי את השפה שלי שוב מלחץ כי אני לא ידעתי איך הוא יגיב לזה שאמרתי לו לא.

"אוקיי בייבי.. מה שאתה רוצה" הוא אמר והתחיל לנשק לי את הצוואר ולהשאיר לי היקים סגולים כל הדרך עד לבטן שלי. הוא הוריד לי את התחתונים בעדינות והתחיל לנשק לי את הירך. זה גרם לי להיות רגיש יותר למגע שלו ואני פשוט רצתי שהלשון שלו תגיע לחור שלי או לאיבר שלי.
יצאו לי גניחות קטנות וליקקתי לעצמי את השפה, יונגי לאט לאט התקרב לאיזור של האיבר שלי ואז הוא חזר שוב לירך שלי. גורם לי להתגרות עוד ועוד ולרצות את המגע שלו בכל הגוף שלי.

"דאדי~~" גנחתי גניחה חלשה "עוד~~" התחננתי אליו.

"מישהו ממש חמרן לדאדי?" יונגי הוריד את הרגל שלי בחזרה למיטה ונתן לי נשיקה קטנה. הוא הכניס שלושה אצבעות לתוך הפה שלי ואני כבר ידעתי מה אני צריך לעשות. כששלושתן היו רטובות יונגי הוציא אותן מהפה שלי ודחף אותן ביחד לתוכי.

"אהההה~~!!" גנחתי בקול חזק ובהפתעה. יונגי התחיל להזיז את האצבעות שלו בתוכי ולא לקח הרבה זמן עד שהתרגלתי אליהן. משכתי ליונגי בחולצה כי רציתי שהוא יוריד אותה וזה גם מה שהוא עשה יחד עם המכנסיים ותחתונים שלו.
יונגי נישק אותי חזק תוך כדי שהוא נכנס לתוכי עמוק.
"דאדיי~~ דאדייי~~" גנחתי לתוך הנשיקה וניצמדתי אליו, יונגי התחיל לזוז מהר ומהר יותר, הגניחות שלי רק הלכו והתגברו.

"אההה~~ אהה~~ דאדיי!!! אני ק-קרובב~" גנחתי

"גם אני בייבי~" יונגי גנח גניחה עמוקה.

"אההה~~!! פאק דאדייי~~!!" גנחתי תוך כדי שאני גומר על הבטן שלי ושלו, יונגי גמר בתוכי ויצא ממני.
התנשפתי בקול וחייכתי אליו, יונגי שיחרר אותי מהאזיקים ונישק אותי נשיקה עדינה.

"תודה דאדי" אמרתי בקול שקט ונישקתי אותו בחזרה.
אחרי שהתכרבלנו כמה דקות בתוך שלולית של שפיך דביק של שנינו נכנסנו ביחד לאמבטיה ואני עכשיו הייתי כל כך רגוע.

"אני אוהב אותך בייבי בוי" יונגי לחש לי וחיבק אותי בעדינות

"גם אני אוהב אותך דאדי"  אמרתי והחזקתי לו את היד.

Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now