"אני מפוצץ דאדי" ג׳ימיני אמר
"מה ציפית אתה אכלת שישה פנקייקים דיי גדולים." נאנחתי.
"אבל הם טעימים כל כך" ג׳ימין נשכב על הספה רחוק ממני.
"בוא אלי" הרמתי אותו והושבתי אותו עלי."למה אתה נחמד אלי?" ג׳ימיני שאל.
"זה רק בגלל שאני אוהב אותך, אם אני לא אהבתי אותך לא הייתי נחמד" נישקתי אותו בעדינות, ג׳ימיני נישק אותי בחזרה ואז מיד חיבק אותי.
מישהו דפק בדלת אז קמתי יחד עם ג׳ימין לפתוח אתה."היי הוסאוק" חייכתי חיוך קטן ונתתי להוסאוק להכנס לתוך הבית.
"מי אתה?" ג׳ימיני ירד ממני ושאל את הוסאוק בחשדנות, הוא דקר להוסאוק את הלחי כמה פעמים רק כדי לבדוק אם הוא אמיתי.
"אני הוסאוק אנחנו מכירים מהבעבודה מה עטבר עלייך ג׳ימין?" הוסאוק שאל מבולבל.
"זה לא השם שליייי~~ דאדיייי~~!!!" ג׳ימיני התחיל לבכות והוא רץ לחבק אותי חזק. "איש מוזר קרא לי בשם לא נכון~~!! לא אוהב אותו."
"ליטלספייס..." אמרתי להוסאוק, הוא יודע מה זה אומר.. "השם שלו זה ג׳ימיני.. כרגע הוא בשש שובב לא קטן.." נאנחתי והרמתי את ג׳ימיני אלי. "היי ג׳ימיני תסתכל עלי." החזקתי אותו מהכתפיים. "תכבד אותו הוא חבר של ג׳ימין." אמרתי לו והסתכלתי לו בעיניים.
"אוקיי... אני אכבד את האיש הזקן הזה" ג׳ימיני גילגל את העיניים שלו והסתכל עלי עם פרצוף עצבני.
"אין לי כוח לזה..." נאנחתי והלכתי לסלון, הוסאוק מרגיש אצלי בבית אז הוא הלך להכין לעצמו קפה. הוסאוק הגיע לסלון והתיישב על הספה לידי
"הוא שוכב על הרצפה... אתה לא מפחד שהוא יתקרר?" הוסאוק שאל אותי.
"הוא ילמד לקח... אני מצטער על מה שהוא אמר לך הוא חמוד יותר כשהוא קטן יותר" לחשתי כדי שג׳ימיני לא ישמע. ג׳ימיני קם מהרצפה ורץ להתיישב עלי.
"ג׳ימיני לא להשתולל." אמרתי.
"יונגי.. אתה באמת בסדר עם כל הסיפור הזה? אני לא חושב שאתה מוכן לזה.." הוסאוק אמר.
"אוקיי דבר ראשון, אל תגיד דברים כאלה מול הפרצוף של הבייבי בוי שלי. ודבר שני אני אוהב אותו שום דבר לא ישנה את זה."
אמרתי וחיבקתי את ג׳ימיני חזק."ג׳ימיני יהיה גוד בוי." הוא אמר בשקט.
"וחוץ מזה סתם מתוך סקרנות... למה אתה חושב שאני לא מוכן...?" שאלתי את הוסאוק.
"אני פשוט חושב שיש לך מספיק על הראש בשביל להיות עכשיו המטפל שהבן זוג שלך..." הוסאוק חייך "אין לך סבלנות בשבילו אתה יכול לפגוע בו בלי שתשים לב בכלל..."
"אוקיי... אולי אתה צודק אבל אנחנו לומדים עוד להכיר אחד את השני... והוא לא באמת תינוק שאני צריך עכשיו להחליף לו חיתול כל שעה או שעתיים... אתה יודע מה זה ליטלספייס.. זה עוזר לו.." נאנחתי וליטפתי לג׳ימיני את הגב.
"אני גוד בוי! " ג׳ימיני הסתכל על הוסאוק עם פרצוף עצבני "גוד בוי ! ביג בוי!" הוא צעק.
"תעזוב אותו בייבי שששש" לחשתי לג׳ימיני.
"אבל הוא חושב שאני לא גוד בוי~~" ג׳ימיני התבכיין.
"אני לא אמרתי את זה... אם אתה אומר שאתה גוד בוי אז אתה גוד בוי..." הוסאוק אמר וחייך לג׳ימיני .
"יופי. כי אני לא אוהב אותך אז תיזהר" ג׳ימיני הצביע עליו.
"אוקיי לך לחדר שלנו." אמרתי.
"מה??" ג׳ימיני שאל בקול עצוב.
"כן עכשיו אתה שמעת אותי. לך לחדר." קבעתי "או שאתה תקבל עונש יותר גדול."
"אב-" ג׳ימיני ניסה להגיד משהו.
"אחת, שתיים... אם אני מגיע לשלוש אצה עובר חדר ואתה לא תישן איתי יותר.." איימתי ומיד ג׳ימיני קם ממני ורץ לחדר.
"יונגי...." הוסאוק נאנח.
"אני חייב לעשות מה שאני חייב לעשות. אני אוהב אותו כן אז הוא חוצפן...אבל אתגר ואני אוהב אתגרים."
"כן אני יודע את זה... רק..אתה זוכר את האקס שלי.. ליטלס יכולים להיות נורא פגיעים... ואתה לא רוצה לפגוע בו..?" הוסאוק נאנח.
"ד-דאדא... "ג׳ימיני פתח את הדלת של החדר אחרי חצי שעה סערך שהוא היה שם ואני בניתיים דיברתי עם הוסאוק וראינו סרט ביחד.
עצרתי את הסרט וגילגלתי את העניים שלי."אתה עדיין בעונש ג׳ימיני תחזור לחדר!" צעקתי לו.
"דאדא מוצצי~~" ג׳ימיני התחיל לבכות.
"מה? איזה גיל הוא עכשיו?" הוסאוק שאל מופתע, האקס שלו היה בין הגילאים 3-5... אבל ג׳ימיני...
"הוא בן שנה אני חושב... הוא בן 6-1" אמרתי תוך כדי שאני הולך לקחת את ג׳ימיני ולהביא לו את המוצץ שלו.
"וואו זה ממש קטן." הוסאוק אמר.
"אני יודע גם אני הופתעתי" אמרתי והתיישבתי ליד הוסאוק כשג׳ימיני מעלי עם מוצץ בצורת פרח בפה ולחיים אדומות מהבכי. ג׳ימיני הצמיד את הראש שלו לחזה שלי והתקפל לכדור קטן.
"וואו אתה צודק... הוא באמת חמוד ככה.." הוסאוק ציחקק.
"אמרתי לך." חייכתי חיוך קטן וחיבקתי את ג׳ימיני חזק. ג׳ימיני ראה שהוסאוק מחייך אליו והוא מיד הסתכל לצד השני ודחף את הראש שלו בכתף שלי.
"מה עשיתי לו...?" הוסאוק נאנח.
"אין לי מושג... אולי הוא מקנא.." נאנחתי גם והמשכתי את הסרט. ג׳ימין נרדם אחרי חמש דקות בערך
YOU ARE READING
Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡
Romanceג׳ימין עובד חדש של יונגי, הוא טיפה מגושם אבל זה מה שיונגי אוהב בו. זה חמוד מבחינתו... אבל יונגי מראה לו את זה קצת שונה. יונגי אוהב לשחק בג׳ימין, הוא נהנה מזה, וגם ג׳ימין נהנה מזה למען האמת. ג׳ימין מהופנט מיונגי שהוא לפעמים שוכח להוציא את המילה הנכו...