42

1.9K 98 15
                                    

ג׳ימין יצא פתאום מליטלספייס והוא התחיל לצחוק כשהוא ראה אותי משחק בבובות.
"מה?? ג׳ימיני ממש רצה שאני אשחק איתו ואני לא רוצה שהוא יבכה." גילגלתי את העיניים שלי וזרקתי את הבובות לרצפה.

"אני מצטער... ג׳ימיני ממש אסיר תודה על זה שאתה מטפל בו" ג׳ימין ציחקק וחיבק אותי חזק.
"תודה שאתה שומר עלי בחיים..." הוא אמר וציחקק.
קמתי מהשטיח והלכתי בחזרה לשולחן שלי, ג׳ימין קם אחרי והלך לחבק אותי.
"אני אוהב-"

"לא." קטעתי את ג׳ימין קצת בקרירות. "לעבודה." אמרתי בקול סמכותי ואפילו לא התסכלתי עליו.

"ג׳ימיניייי" כל החברים שלי קיבלו אותי בשמחה מחוץ לדלת.

"היי...מה אתם עושים פה?" ציחקקתי  מבולבל.

"יונגי המרושע הזה לא נתן לנו לשחק איתך כשהייתה ליטל" ג׳אנגקוק אמר.

"אווו~~~ באמת~~?" שאלתי וחייכתי חיוך קטן.

"למה אתה לא מתעצבן עליו?? הוא רע אליינו. ואני לא התפלא עם הוא רע גם אלייך." ג׳ין אמר.

"למה שאני אתעצבן עליו...? הוא עושה בדיוק את מה שהוא צריך לעשות... הוא מחליט עלי וכנראה יש לו  סיבה טובה למה הוא התנהג ככה.. וכן... הוא יכול להיות קר אפילו אלי לפעמים.. בהתחלה הייתי נפגע ממנו.... עכשיו כבר לא כי לא איכפת לי. ואני יודע שהוא אוהב אותי." אמרתי את זה טיפה יותר בקול כדי שגם יונגי ישמע.
הדלת של המשרד של יונגי נפתחה מהר מאחורי ויונגי משך אותי לתוך המשרד שלו. הוא נישק אותי חזק ועטף את הידיים שלו מסביב למותניים שלי. יונגי סגר את הדלת והכניס את היד שלו מתחת למכנסיים שלי.

"אה~!" גנחתי כשיונגי הכניס פתאום את האצבע שלו לחור שלי. יונגי זרק אותי לספה ועלה מעלי. הורדנו אחד לשני את הבגדים מהר, יונגי הכניס שתי אצבעות לתוכי תוך כדי שהוא מנשק אותי. הנשיקה התחיל להרגע ושנינו התחלנו להתנשף, חייכתי אל יונגי וחיבקתי אותו צמוד אלי תוך כדי אני עדיין גונח.

"פאק..." יונגי מילמל והוציא את האצבעות שלו
מתוכי.

"דאדי~" גנחתי בקול וקירבתי אותו אלי לנשיקה.

"אתה רוצה לעזור לדאדי?" יונגי שאל אחרי שתנתקנו. הינהנתי והפכתי את יונגי כדי שהוא ישכב על הספה. נישקתי אותו לכול אורך הגוף שלו עד שהגעתי לאיבר שלו.
הכנסתי את האיבר של יונגי לפה שלי ורג אחרי שהאיבר שלו היה ממש רטוב יונגי הפך אותי בחזרה והכניס את האיבר שלו לתוכי.

"אההה~~ דאדי~~!!" גנחתי, יונגי התחיל לזוז מהר יותר. לא הפסקתי לגנוח לשניה, זה רגיש כל כך טוב.

"בייבי, אתה כל כך סקסי" יונגי גנח בקול  העמוק שלו והכניס את כל האיבר שלו לתוכי עד הסוף. גנחתי בקול והרגשתי איך הגוף שלי מתמלא, העיניים שלי התגלגלו למעלה בתענוג. הייתי כל כך שמח שזה גרם לי לשכוח שהחברים שלי נמצאים ממש מחוץ לדלת.
"אני קורב~~" גנחתי.

Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now