19

2.4K 112 6
                                    

קמתי בבוקר, כיביתי את השעון מעורר והתחלתי לתת לג׳ימין נשיקות קטנות כדי שהוא יתעורר. יש אלו יום ארוך היום.. אחרי שהוא פתח את העיניים שלו הלכתי לצחצח שיניים והוא הלך אחרי הליכה עייפה.
ציחקקתי עליו בזמן שאני מצחצח את השיניים שלי, ג׳ימין סיים לצחצח שיניים אבל אני לא נתתי לו לצאת מהשירותים.
אחרי שסיימתי לצחצח את השיניים שלי הורדתי לג׳ימין את המכנסיים ודחפתי לתוכו ווייבריטור.
"אהה~ דאדי~" הוא גנח.

"אתה רוצה להגיד לי עוד משהו לפני שדאדי הופך להיות לא נחמד למשך כל היום כאילו עד שנחזור הביתה מהעבודה."
שאלתי, ג׳ימין הסתובב אלי וחיבק אותי חזק, חיבקתי אותו בחזרה ונתתי לו נשיקות קטנות על הצוואר.

"אני רוצה להגיד לך שאני אוהב אותך" הוא אמר בקול ביישני.

"גם אני אוהב אותך בייבי" חייכתי חיוך קטן "עוד משהו..?"

"כן דאדי... אתה יכול לשים לי את העדשות כי הסיבה שאני לא שם אותם הרבה זה כי לוקח לי מלא זמן לשים אותם אז אם אתה תשים לי זה יקח פחות זמן.." הוא אמר והביא לי את הקופסא של העדשות.

"קיוטי" לקחתי ממנו את הקופסא והכנסתי לו את העדשות לעיניים. ג׳ימין סידר את הפוני שלו והיה נראה כל כך חתיך וחמוד אני רוצה לאכול אותו!!
סובבתי אותו אלי ונישקתי אותו חזק, ג׳ימין נישק אותי בחזרה והניח את הידיים שלו על החזה שלי. התפסתי אותו מהמותניים שלו והצמדתי אותו אלי, התנתקתי מהנשיקה ובהיתי בו.
"אוקיי.. כל פעם שאתה צריך לגמור את בא אלי, ברור?!"

"כ-כן דאדי" הוא אמר קצת מפוחד, הלכנו להתלבש ואז יצאנו מהבית. עצרנו בבית קפה והנהג ירד לקנות לנו ארוחת בוקר. ג׳ימין ישב בצד השני של המכונית והוא לא רוצה להסתכל עלי, הייתי כבר מוכן להפעיל את הוויבריטור עם השלט אבל אז... "דאדי אני לתת לך חיבוק קטן בבקשה..?" הוא שאל עם קול חמוד.

"לא." עניתי לו, זה היה קשה אבל אני חייב. הפעלתי את וויבריטור על רמה אחת ג׳ימין הסתכל עלי מופתע וקצת עצוב. העלתי עוד רמה ואז הוא התחיל לגנוח "ששששש אתה תצטרך להיות בשקט עכשיו" העלתי לרמה שלוש ואז הנהג נכנס, ג׳ימין חסם את הפה שלו כדי לא לגנוח ואחרי כמה זמן כיביתי אותו. הגענו לביניין ונכסנו למעלית, הדלקתי את הוויבריטור שוב על רמה חמש הרמה הכי גבוה וחזקה.
ג׳ימין כמעט התחיל לצרוח, הוא נצמד לפינה של המעלתי ולא הסתכל עלי.
הנחתי את היד שלי על התחת שלו ונתתי לו ספאנק קטנה.
ג׳ימין היישב בשולחן שלו אז כיביתי לו את הוויבריטור לכמה זמן. שמעתי את ג׳ימין מדבר מחוץ לדלת אז יצאתי מהמשרד שלי כדי לבדוק מי זה.

"הו... היי טאהיונג" אמרתי והפעלתי את הוויבריטור שוב ישר לרמה ארבע. ג׳ימין נפל מהכיסא וניסה כל כך חזק לא לגנוח.

"צ׳ימי?!" טאהיונג אמר בלחץ ובא לעזור לו.

"עזוב אותו הוא יסתדר לבד" אמרתי וראיתי שהידיים שלו מתחילות לרעוד..

Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now