"בוקר טוב מין יונגי! הבאתי לך קפה עם המכסה הפעם כדי שזה לא ישפך ! כמו בשלושים פעמים האחרונות אני ממש מצטער." ג׳ימין חייך אלי אבל הוא לא הסתכל לי בעיניים.
"וואו אתה כאן חודש.. מזל טוב" נאנחתי,לקחתי ממנו את קפה ועלינו למשרד שלי. הבאתי לו כמה דפים לעבוד עליהם ואז שמעתי את ג׳ימין מתבכיין "לא לא לא~~ למה זה קורה לי??" הוא דפק לי על הדלת.
"תכנס" מילמלתי, הוא נכנס למשרד שלי מהר והאצבע שלו הייתה מלא בדם.
"יש לך פלסטר? משהו? בבקשה זה כואב~~" הוא התבכיין שוב, קמתי מהמקום שלי והסתכלתי על האבצע שלו מקרוב.
"רציני? אתה הידקת לעצמך את האצבע?" נאנחתי והוצאתי את הסיכה מאצבע שלו. הוא ניצמד אלי ודחף את ראש שלו לכתף שלי.
ג׳ימין שם לב למה שהוא עושה והתרחק ממני מהר.
נאנחתי והלכתי לחפש לו פלסטר , אני בדרך כל שם לי בתיק סתם למקרה... "טוב מה אתה עומד פה? לך תשטוף את זה" נאנחתי שוב, הוא יצא מהר מהמשרד שלי. ואז חייכתי לעצמי והרגשתי קצת סומק בלחיים. 'הוא כל כך חמוד~ איך שהוא נשען עלי!'
הוצאתי את הפלסטר מהתיק שלי, נישענתי על השולחן וחיכיתי שהוא יחזור לפה. אחרי דקה בערך הוא חזר עם נייר מסביב לאצבע.
תפסתי לו את הזרוע ומשכתי אותו קרוב אלי, הורדתי לו את הנייר ועטפתי לו את האצבע עם הפלסטר. "זהו.." עזבתי לו את היד."תו-תודה..." ג׳ימין הסמיק ופתח את הטלפון שלו כאילו שלחו לו הודעה, כי זה התחיל להיות טיפה מביך.
ראיתי תמונה שלו ועוד מישהו ששכב לידו במיטה נאנחתי וחזרתי למקום שלי."אתה עוד כאן?" גלגלתי את העיניים שלי וחזרתי למחשב.
"כן, סליחה אני הולך" ג׳ימין יצא מהר מהמשרד שלי.
אחרי כמה זמן קיבלתי אימייל ממשהו, הוא ממש כעס והוא האשים אותי על מהשהו שעשיתי.
נכנסתי לקבוץ שהוא שלח לי וראיתי את הדפים שג׳ימין היה אמור לשלוח לחברה המתחרה שלהם.
התקשרתי לבן אדם הזה מהר והתווכחתי איתו למשך שעה! בסופו של דבר הוא נרגע והסכים לסלוח ו"לשכוח מזה" אחרת הוא היה טובע אותי.
קראתי לג׳ימין למשרד שלי וניסיתי לא לכעוס עליו בהתחלה.
התחלתי לספר לו את הסיפור שקרה הרגע... "א-אני מצטער, אני כל כך מצטער! בבקשה תיתן לי עוד צ׳אנס פליז אל תפטר אותי~~" הוא התבכיין."אתה יודע מה....אוקיי. אני לא אפטר אותך, יש לי רעיון יותר טוב.
אני מסוגל לסלוח לך על כמעט כל דבר שאתה עושה..""תודה תודה תודה אני לא יודע מה להגיד תודהה" הוא חייך אלי ובא לחבק אותי.
"בתנאי אחד. אתה חייב לעשות מה שאני אומר לך ורק מה שאני אומר לך. ואתה לא יכול להגיד 'לא' כל פעם שתפשל העונש רק יחמיר, אתה מבין אותי?"
"כ-כן מין יונגי" ג׳ימין התרחק ממני טיפה וסידר את המשקפיים שלו.
"יופי" חייכתי "עכשיו רק סתם שאני אדע...מי זה בתמונה במסך טלפון שלך?"
YOU ARE READING
Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡
Romanceג׳ימין עובד חדש של יונגי, הוא טיפה מגושם אבל זה מה שיונגי אוהב בו. זה חמוד מבחינתו... אבל יונגי מראה לו את זה קצת שונה. יונגי אוהב לשחק בג׳ימין, הוא נהנה מזה, וגם ג׳ימין נהנה מזה למען האמת. ג׳ימין מהופנט מיונגי שהוא לפעמים שוכח להוציא את המילה הנכו...