13

2.9K 125 13
                                    

יונגי הלך לא לפני שעה וחצי ואני עכשיו יצאתי מהמקלחת. התלבשתי בחליפה הכי יפה שהייתה לי התאפרתי קצת ושמתי עדשות.
הלכתי לחדר של טאהיונג, נעמדתי בכניסה לחדר ועשיתי פוזה מוגזמת.
"יפההה אומייגאד!! ג׳ין לא פה אז אני אגיד את זה במקומו. הילד שלי! אתה נראה כל כך טוב! לך תביא לי חתן לך" טאהיונג ציחקק.

"קופי ג׳ין" ציחקקתי גם והתיישבתי על המיטה "איך אתה קוק?" הנחתי את היד שלי על הכתף שלו.

"אני בסדר. אני לא צריך רחמים זה סך הכל חתך קטן." הוא ענה מהר.

"קטן? הייתה צריך לעשות טפרים מה קטן בזה?!" שאלתי מופתע.

"עזוב צ׳ימי אין לו מצב רוח.." טאהיונג נאנח, וחיבק אותו בעדינות "בייבי... אל תהיה כזה קשה עכשיו.. זה לא משנה מה קרה היום אוקיי? זה לא אופייר להוציא את על אנשים אחרים ואתה יודע את זה נכון?"

"כן... סליחה צ׳ימי." ג׳אנגקוק נאנח. נשכבתי לידו וחיבקתי אותו בזמן שאני מחזיק לטאהיונג את היד.

"אני סולח לך" ציחקקתי "טוב אני צריך ללכת.. תאחלו לי בהצלחה." קמתי מהמיטה ויצאתי מהחדר שלהם.
יונגי שלח לי הודעה שהוא מחכה לי למטה אז אני ירדתי אליו מהר. נכנסתי למכונית והנהג של יונגי התחיל לנסוע.

"וואוו אתה נראה-- ממש טוב!" יונגי נתן לי נשינקה קטנה, ציחקקתי בבישנות ונשכתי את השפה שלי. "התאפרת וגם שמת עדשות... אתה ממש יפה" הוא המשיך.

"גם אתה נראה ממש טוב דאדי... וזה סך הכל מייקאפ, אייליינר " אמרתי בשקט, הסמקתי קצת וחיבקתי לו את היד.

"כן, אבל עדיין, השקעת ואתה נראה הרבה יותר טוב ממני.." הוא ציחקק. חייכתי אליו בהתרגשות ונשכתי את השפה שלי.

"אני אוהב את החיוך שלך ואתה ציחקוק שלך" הסתכלתי עליו בעיניים נוצצות.

"אתה תצטרך להתרגל לזה בייבי אם אנחנו ביחד עכשיו..." הוא סידר לי את הפוני ונתן לי נשיקה על האף.
הסמקתי הרבה יותר והחבאתי את הפנים שלי ממנו כדי להסתיר את הסומק מיונגי.

"תנשום עמוק ג׳ימיני..." יונגי החזיק לי את הידיים. הרמתי את הראש שלי אליו והתביישתי בפנים האדומות שלי. "אתה כל כך חמוד" הוא אמר ונישק אותי, נישקתי אותו בחזרה. הוא עזב את היד שלי והניח אותה על המותן שלי ואני הנחתי את היד שלי על העורף שלו.
יונגי עזב את היד השניה שלי והכניס אותה לתוך המכנסיים שלי. הוא שיפשף לי את האיבר בעדינות והוא התחיל להתקשות. "איך זה מרגיש?" הוא שאל אחרי שהוא התנתק מהנשיקה.

"טוב~" יצאה לי גניחה חלשה יונגי סגר את החלון שמפריד בינינו לבין הנהג. הגניחות שלי התחילו להתגבר ככול שהייתי יותר ויותר קרוב.

"שששש" יונגי הרגיע אותי "שומעים הכל" הוא לחש לי.

"דאדי אפשר נשיקה?" שאלתי בשקט, יונגי חייך חיוך קטן ונישק אותי. נישקתי אותו בחזרה והוא הגביר את הקצת של היד שלו. "אני קרוב~"

Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now