46

1.7K 97 29
                                    

"ג׳ימין?!?!? למה אתה לא מתעורר??? ג׳ימין תתעורר!!" ניערתי את ג׳ימין, בדקתי לו את הדופק ולא הרדשתי כלום. בדקתי אם הוא נושם שום דבר...
"לא! לא! ג׳ימין בייבי!" צעקתי והחזקתי אותו צמוד אלי.

----
התעוררתי.
'עוד חלום מזוין' חשבתי לעצמי והסתכלתי על ג׳ימין מכורבל לידי.
ניגבתי את הדמעות שלי, אני לא מבין למה זה ממשיך לקרות לי... בזמן האחרון אני חולם סיוטים נוראיים שג׳ימין מת ואני פשוט מאבד אותו לנצח...
ג׳ימין התעורר כנראה בגלל שזזתי קצת, הוא הסתובב אלי והתיישב במיטה.
"אתה בוכה שוב..." הוא לחש בדאגה והניח את הראש שלי על היריכיים שלו.

"כן.. אני לא יודע מה יש לי.." נאנחתי בזמן שג׳ימין מלטף לי את השיער ומנגב לי את הדמעות.

"אם זה יעזור לך... אני יכול להשאר בבית לכמה ימים.. אני בטוח בבית..." ג׳ימין חייך.

"לאלא זה לא רעיון טוב... חלמתי שחזרתי הביתה אחרי העבודה ואתה שכבת מת על הרצפה.. אז לא.."

"אז... אולי... תלך לטיפול...?" ג׳ימין אמר והדליק את האור ליד הראש שלו.

" לא. אני לא צריך את השטיות האלה." גילגלתי את העיניים שלי.

"זה עזר לי... אתה מפחד שמה שקרה לחבר שלך יקרה גם לי... אבל זה לא נכון. אני צעיר ממך אם נזדקן ביחד אני אאבד אותך קודם אולי... מה שאני מנסה להגיד זה שאני בריא... וכל עוד אני נושם, אין לך מה לדאוג."

"אבל אתה לא-" ניסיתי להגיד משהו אבל ג׳ימין ישר קטע אותי.

"היי תסתכל עלי..." הוא הזיז לי טיפה את הראש "אין. לך. מה. לדאוג." הוא אמר בברור אבל בקול רגוע עם חיוך קטן.

"אוקיי.." נאנחתי וחיבקתי לו את המותניים.

"אני אוהב אותך" הוא לחש וחיבק אותי בחזרה.

"ואני אוהב אותך... יותר מידי לפעמים..." ציחקקתי והסתכלתי על ג׳ימין.
ג׳ימין ציחקק וחזר לשכב לידי, הוא חיבר בין הרגליים שלנו והניח את היד של על המותן שלי.

"נשיקה?" הוא שאל, בלי היסוס נישקתי אותו חזק והצמדתי אותו עלי מהאגן שלו.
אחרי שתי דקות ג׳ימין כיבה את האור וחזרנו להתכרבל ביחד.

"אני לא רוצה לחזור לישון" מילמלתי.

"אני ממש עייף..." ג׳ימין לחש ושיפשף את העיניים שלו.

"זה בסדר אתה יכול לחזור לישון בייבי בוי..."

"לא... אני לא הולך לישון עד שאתה הולך... לישון.." ג׳ימין בקושי הצליח לפתוח את העיניים שלו מרוב שהוא היה עייף, ציחקקתי עליו וליטפתי לו את הלחי בעדינות.

"ששש לילה טוב בייבי" חייכתי.

"לא לא אני ער" ג׳ימין מילמל והכניס את הראש שלו לחזה שלי.

Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now