50

2.1K 96 43
                                    

"אני אוהב שיש לך רגשות אשמה" ציחקקתי.

"אני לא אוהב את זה." יונגי נאנח "אני באמת מרגיש רע כל מה שאמרתי לך... אתה לא מבין שאני מאוהב בך?"

"אני מבין.." חייכתי "אני יודע שלא התכוונת למה שאמרת... לפחות אתמול אני גיליתי את השם של האקס שלך.. ואני מעדיף לא להגיד למה ובאיזה הקשר אמרת את השם שלו..." השפלתי את המבט שלי.

"אם אני אמרתי משהו על זה הוא יותר טוב ממך אז זה שקר." יונגי קבע. "אני כל כך מטומטם.." הוא נאנח "לא מגיע לי אותך.."

"אל תגיד את זה.." חיבקתי אותו בעדינות.

"אבל זה נכון... אתה מושלם מגיע לך מישהו מושלם... כדי שתוכלו להיות הזוג המושלם וכולם ישמעו עלייכם ואתם תיהיו מפורסמים בתור הזוג המושלם.."

"אבל מה זה שווה להיות עם מישהו שהוא מושלם אם אני אוהב מישהו אחר אמיתי ולא סיפור אגדה.. אני לא צריך מישהו מושלם אני צריך אותך... ואתה יודע שאף אחד לא מושלם..."

"אף אחד חוץ ממך" יונגי השכיב אותי בחזרה במיטה.

"תפסיקקק~~" עטפתי את הידיים שלי מסביב לצוואר שלי, יונגי הוריד לי את המשקפיים "היי אני לא רואה כלום~ זה לא יפה" עשיתי פרצוף עצוב..

"ששש אתה יודע מה הולך לקרות עכשיו" יונגי לחש וגילגל אותי במיטה.

"אתה הולך להעניש אותי דאדי?" שאלתי בקול חושני ונשכתי את השפה שלי.

"אתה מכיר אותי" הוא ציחקק וקשר את הידיים שלי למיטה.

"תודה דאדי" אמרתי.

"אתה לא יכול להיות באד בוי פעם אחת לשם שינוי ..." יונגי נאנח.

"אני לא רוצה להרגיז את דאדי.." מילמלתי בשקט. "אבל אם זה מה שאתה רוצה... אז בסדר"
חייכתי אליו.

"תן לי את כל מה שיש לך באד בוי" יונגי נישק אותי באגרסיביות.

"ממ יש לי משהו בשבילך.. זוכר באותם ימים עוד לפני שהיינו ביחד,  שהייתה שולח אותי לקנות לך קפה לבד.. ואתה זוכר איזה יום אחד שאני חזרתי למשרד של עם פרצוף ממש ממש אדום...?" שאלתי עם חיוך ערמומי וקצת מפוחד..

"כן.. הייתי בטוח שאתה מסמיק בגללי.." יונגי חייך חיוך קטן תוך כדי שהוא מתחיל להפשיט אותי.

"הייתה... הייתה.. עוד סיבה.." נשכתי את השפה שלי "אני פגשתי שם את אחד האקסים שלי... דיברתי אותו קצת.. ואז הוא נישק אותי, והנשיקות שלו תמיד גורמות לי להרגיש כל כך טוב זה הרגיש תמיד שאני נמס לתוך הנשיקה שלו ואני לא רציתי להתנתק מהנשיק- אהההה!!!" עוד לפני שסיימתי לספר את הסיפור הרגשתי כאב חזק מאיבר שלי יונגי נשך אותי ואני מיד התקפלתי בכאבים.

"תחזור על זה שוב!" הוא אמר תוך כדי שהוא מוחץ לי את האיבר. ראיתי את הקנאה בעיניים שלו ולא היה לו שום מקום לרחמים בשבילי באותו רגע.

Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now