אני וג׳ימין מסתובבים בקניון כבר שעה... קנינו את רוב הדברים שהוא צריך.. עכשיו אנחנו עושים עוד סיבוב קצר בשביל לבדוק שבאמת לקחנו הכל ואז נלך לסרט.
ג׳ימין בחר איזה סרט שהוא רצה. קניתי לו פופקורן וקולה, החזקתי את היד שלו ונכנסנו לאולם.
התיישבנו במקומות שלנו ואז ג׳ימין שם לב לאחד העובדים שהסתובבו שם.
"הוא נראה לי ממש מוכר..." הוא מילמל לעצמו העובד התקרב למקומות שלנו "סהון??" ג׳ימין שאל בבילבול."ג׳ימין?" היה לעובד חייך גדול על הפרצוף. ג׳ימין נעמד והלך לחבק אותו, נעמדתי גם וחיבקתי את ג׳ימין מאחורה, משכתי אותו טיפה אלי כדי שהתנתק מהחיבוק.
"אומייגאד, הרבה זמן שלא התראנו!! איפה אתה?? בקושי שומעים עלייך יותר ג׳ימין! אתה הייתה הדיבור של הבית ספר!""הייתי" ג׳ימין ציחקק, עשיתי שיעול קטן כדי שג׳ימין יסביר לי מה הולך פה... "או נכון. היונגי זה סהון הוא האקס שלי, סהון זה יונגי הבן זוג שלי." ג׳ימין חייך אלי ונתן לי נשיקה על הלחי.
"וואו עדיין בתוך כל העיניין הזה של הדייטים ושבירת הלבבות אה ג׳ימין? מה קרה? נגמרו לך כל האנשים מהשכבת גיל שלך אז התחלת לצאת עם יותר גדולים ממך?"
"אממ... אם אתה מנסח את זה ככה... אולי.." ג׳ימין ציחקק "אבל בעצם לא..תראה... הוא הדבר האמיתי.. ולא יכלתי לבקש יותר טוב ממנו" ג׳ימין הסתכל עלי.
"אנ-אני לא מבין.."
"אני לא רוצה לפרט יותר מידי... מי הסתם..אבל אפשר להגיד שכבר התקלחנו ביחד.."
"אתה צוחק עלי?? עשרים ומשהו אנשים שניסו לראות מה יש מתחת לבגדים שלך.. ואתם כבר מתקלחים ביחד?? כמה זמן אתם ביחד?"
"שלו-" באמתי לענות לו אבל יונגי קטע אותי..
"חודש...עוד מעט חודשיים" יונגי ענה, סהון נאנח.
"אהה אז זה מה שאתה עושה עכשיו? אתה גולדפשיר?"
"מה?? לא! ממש לא! אני עובד... אני לא צריך כסף... וחוץ מזה אני אוהב אותו."
"תוכיח לי שאתה עובד ג׳ימין..."
"היי מין יונגי אני הבוס שלו" חייכתי חיוך ציני, השיחה הזאת התחילה להמאס עלי "תקשיב לי טוב אם אתה לא עף מפה עכשיו אני קורא למנהל שלך זה ברור?" אמרתי בקול מאיים.
"אבל...ג׳ימין הסיבה שאני בכלל יצאתי מהארון. הוא האחד והיחיד שלי-"
"ביץ׳ פליז. ברור שיצאת מהארון בגלל הבייבי שלי כי הוא פאקינג סקסי אס פאק. אבל נחש מה?? הוא שלי אז פאק אוף אסהול" אמרתי בקול עצבני, ג׳ימין חיבק אותי חזק אז זה הרגיע אותי ממש.
הסרט התחיל ואני וג׳ימין התיישבנו בחזרה בכיסאות שלנו."אני לא גולדפיש" ג׳ימין לחש לי.
"אני יודע" חייכתי אליו.
YOU ARE READING
Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡
Roman d'amourג׳ימין עובד חדש של יונגי, הוא טיפה מגושם אבל זה מה שיונגי אוהב בו. זה חמוד מבחינתו... אבל יונגי מראה לו את זה קצת שונה. יונגי אוהב לשחק בג׳ימין, הוא נהנה מזה, וגם ג׳ימין נהנה מזה למען האמת. ג׳ימין מהופנט מיונגי שהוא לפעמים שוכח להוציא את המילה הנכו...