20

2.4K 106 11
                                    

"אהההה" נשכבתי על הספה אחרי שהחלפתי לבגדים נוחים יותר "זה היה יום..." נאנחתי והתכסתי מתחת לשמיכה של הספה.

"בייבי...? מה קרה?" יונגי הייתשב לידי וליטף לי את השיער.

"לא קרה שום דבר, אני פשוט עייף.." נאנחתי והחזקתי את היד שלו על הלחי שלי "אתה יכול להתכרבל איתי...? בבקשה... דאדי..." אמרתי בקול חמוד.

"אוקיי, אז אתה רוצה לראות משהו בטלוויזיה?" יונגי נשכב מאחורי מתחת לשמיכה וכירבל אותי בעדינות.
חיבקתי ליונגי את היד וקיבלתי קצת את הרגליים שלי .
"מפונק" יונגי ציחקק ונתן לי נשיקה על העורף. 

"זה בגלל שדאדי לא היה נחמד אלי כל היום" הסתובבתי אליו והחבאתי את הראש שלי בחזה שלו.

"לא נכון, אני כן הייתי נחמד אלייך כשנפלת...."

"נכון, אבל הייתה חייב לוותר לי, אם לא הייתי נופל לא הייתה נחמד אלי... אז זה לא נקרא.." אמרתי, יונגי הצמיד אותי אליו ונתן לי נשיקה קטנה על הראש.

"ג׳ימיני..."

"מה?" הרמתי את הראש שלי אליו עם חיוך גדול.

"אני אוהב אותך" הוא חייך אלי חיוך קטן ונישק אותי.

"גם אני אוהב אותך" ציחקקתי ונישקתי אותו בחזרה, יונגי השכיב אותי מעליו וחיבק לי את המותניים.

"אתה הבן אדם היחיד שראה אותי אי פעם מתנהג ככה בייבי... אני לא יכול לעצור את עצמי" יונגי חייך את החיוך האמיתי והמתוק שלו.

"קוראים לזה אהבה" אמרתי וחייכתי אליו בחזרה, נתתי לו עוד נשיקה קטנה על האף וחזרתי להתכרבל כמו תינוק, השחלתי את הידיים שלי מתחת לגב שלו וחיבקתי אותו חזק.

"אתה רוצה לישון קיוטי?" יונגי שאל וחיבק אותי בחזרה.

"כן דאדי" עניתי לו ושיחררתי את החיבוק, קיווצתי את הידיים שלי לאגרופים קטנים והתכרבלתי בחזה שלו.

"אולי עדיף שתוציא את העדשות קודם...?" יונגי נאנח.

"אההה אין לי כוחחחח~" נאנחתי

"אני אלך להביא את המשקפיים ואת הקופסא של העדשות שלך, אתה לא צריך לקום" יונגי חייך אלי.

"אתה לא חייב אני יכול לעשות את זה..." הוא נאנח.

"לא לא הכל בסדר." יונגי ציחקק והוריד אותי ממנו, הוא קם מהספה ועלה במדרגות.

"תחזור מהר~~" אמרתי בקול חמוד והתיישבתי על הספה. אחרי דקה יונגי חזר לסלון עם הקופסא של העדשות והמשקפיים, הורדתי את העדשות שלי והכנסתי אותם לתוך הקופסא.
נשכבתי בחזרה על הספה ופתחתי את הידיים שלי לכיוון יונגי.
יונגי נשכב מאחורי וסובב אותי אליו כדי שהראש שלי היה מול החזה שלו.
נצמדתי אליו ועטפתי את הידיים שלי מסביב לצוואר שלו.
"תודה שהבאת לי את הקופסא ואת המשקפיים...." מילמלתי בשקט.

Boss yoonmin (*˘︶˘*).。*♡Where stories live. Discover now